Junior kundtjänstmedarbetare (norsktalande)

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB offers staffing and recruitment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT.

Är du nyfiken på en karriär inom e-handel och har en god känsla för service? MultiMind söker för vår kunds räkning en Dispute Advisor för en av våra kunder i centrala Stockholm. Detta är en junior roll som kräver goda kunskaper i norska och flytande engelska. För rätt person finns goda möjligheter för utveckling i företaget. 

 

Företaget: Vår kund är ett framgångsrikt och snabbväxande IT-företag med fokus på digitala betallösningar. Företaget är baserat i Stockholm med kontor i Europa och i Nordamerika. Totalt är ca 1 400 anställda på företaget globalt. Som en av Sveriges mest snabbväxande företag söker vi nu någon som vill vara med på tillväxtresan och bidra till att ta företaget till nästa steg. 

 

Arbetsuppgifter: I rollen som Dispute Advisor är du en del av företagets Service Center-avdelning där det primära målet är att ge utmärkt service till företagets kunder som består av olika e-handlare samt slutkunder. Rollen syftar till att hantera och lösa betalningstvister som kan uppstå. Du agerar andra linjens agent och blir specialiserad i företagets processer och hjälper även våra första linjens agenter i deras ärenden. Du kommer att ha ansvar för att lösa olika kund- och partnerärenden på ett kreativt sätt.

Du kommer att arbeta tillsammans med e-handlare och köpare och har ansvar för att hitta en lösning som är tillfredsställande för alla parter. I bedrägeriärenden har du kontakt med lokala myndigheter och samarbetar tätt med andra avdelningar på företaget, exempelvis kreditriskavdelningen samt den bedrägeriförebyggande avdelningen. Målet är att hjälpa till att bygga en avdelning med service och idéer i världsklass. 

Dina arbetsuppgifter består bl.a. av att:

Ge service till kunder och e-handlare genom att lösa betalningstvister som kan uppstå
Andra linjens kundtjänst
Undersöka eventuella bedrägerifall och hänvisa till rätt avdelning i företaget för vidare handlingar.
 

Din profil: För att lyckas i rollen är du självgående och driven. Du har en analytisk ådra och kan tänka kritiskt. Mycket vikt läggs vid personliga egenskaper snarare än erfarenhet, och vi söker dig som inte är rädd för att ta initiativ och komma med kreativa lösningar.

Har du erfarenhet av service och/eller kundtjänst är det meriterande.

Du behöver även ha goda kunskaper i norska och flytande engelska. 

 

Låter detta intressant?  I denna roll får du chans att arbeta i en internationell miljö med smarta och ambitiösa kollegor. Om tjänsten låter intressant rekommenderar vi dig att söka tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024