OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elektromontage är ett framgångsrikt företag i Söderköping med en fantastisk arbetsmiljö och en stark teamkänsla. Organisationen präglas av snabba beslut och en kultur där varje individ ses och värdesätts. Bolaget har 45 engagerade medarbetare som arbetar tillsammans för att leverera högkvalitativa och säkra eltekniklösningar till kunderna. Elektromontage erbjuder tjänster, produkter och service inom kraftgenerering, marin automation, industriell automation och installation och strävar alltid efter att vara innovativa och ledande inom branschen. Bolagets engagemang för LEAN, hållbarhet och kvalitet genomsyrar allt de gör, från försäljning till leverans och kundsupport.
Bolagets värderingar:
Respekt för individen
Ständiga förbättringar
Rätt från mig
Kundfokus
Om rollen:
Elektromontage söker nu en Kvalitets- och hållbarhetssamordnare som kommer att ha en nyckelposition i att upprätthålla och utveckla verksamhetsprocesser för att säkerställa hög kvalitet och hållbarhet i leveranserna till kunderna. Rollen innebär stort ansvar med möjlighet att påverka och vara delaktig i att utforma rollens innehåll över tid. Du rapporterar till platschef och deltar i olika forum såsom produktionslednings-och avvikelsehanteringsteamet
Arbetstider:
Flexibla arbetstider med möjlighet att börja mellan 06–09 och sluta mellan 15–18. Du har möjlighet att arbeta 1–2 dagar hemifrån, men närvaro på plats uppskattas på denna sociala arbetsplats.
Dina primära arbetsuppgifter:
Underhålla och utveckla verksamhetsprocesser för att bibehålla ISO9001/14001
Samordna avvikelser (leverantör/interna/kund) och implementera förbättringsåtgärder
Medverka vid leverantörs- och kundaudits
Delta i interna förbättringsaktiviteter
Dokumentera och redovisa processer/rutiner
Underhålla, utbilda och utveckla PDM-systemet
För att lyckas i rollen är nedanstående krav för tjänsten
Önskvärt med erfarenhet från liknande uppdrag på tillverkande företag
Gymnasieutbildning inom teknik/natur med flera års erfarenhet av liknande frågor
Alternativt
Högskoleingenjör inom maskinteknik, energiprogram eller liknande och några års erfarenhet
Vidare önskas att du har systemerfarenhet av nedan:
Stor kunskap i officepaketet
Erfarenhet av affärssystem, helst monitor
Erfarenhet av avvikelsehantering & PDM-system
Därutöver är det önskvärt att du har följande egenskaper:
Strukturerad
Självgående
Flexibel
Kommunikativ
Övrig info:
Friskvårdsbidrag
Gratis massage på jobbet en gång i månaden
Flera gemensamma företagsaktiviteter
Konkurrenskraftig villkor
Fortsatt intresserad av rollen? Vad kul! Då får du mer än gärna ansöka med ett CV så hör vi av oss för ett eventuellt nästa steg i processen.
Den här rekryteringsprocessen administreras av Job Solution Consulting, och kunden har begärt att alla frågor angående tjänsten hanteras av Job Solution Consulting. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på fredrik.hovstadius@jobsolution.se.