Junior kvalitets- och upphandlingsadministratör

Junior kvalitets- och upphandlingsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en varierande administrativ roll med fokus på offentliga upphandlingar och kvalitetsutveckling? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter består av att administrativt ansvara för kvalitets- och certifieringsarbete för företagets produkter. Vidare är offentliga upphandlingar en central arbetsuppgift som du kommer driva. I övrigt kan du komma att få hjälpa till med företagets sociala medier samt övrigt förekommande administrativa uppgifter. Rollen är inledningsvis ett vikariat på ett år, men för rätt person så finns mycket goda möjligheter att försätta som anställd hos företaget efter denna period. Exempel på förkommande arbetsuppgifter:

- Certifieringsarbete
- Offentliga upphandlingar
- Kvalitetssystem
- Sociala medier i viss mån


Om företaget
Vår kund säljer och distribuerar kvalitetsprodukter från hela världen till den skandinaviska sjukvården. Utöver egna varumärken så representerar företaget flera välkända varumärken.

Sedan starten 2000 har företaget vuxit och sysselsätter idag cirka 11st medarbetare med kontor i Tollered, strax utanför Göteborg. Hos vår kund råder en familjär stämning där du kan växa och utvecklas med bolaget. Mer information ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil
Skallkrav:
- Eftergymnasial utbildning – ej direkt avgörande vilken inriktning du valt, detta skall snarare ses som ett kvitto på att du besitter en analytisk förmåga.
- Svenska och engelska i tal o skrift.

Meriterande:
- Övriga språkkunskaper: exempelvis tyska, franska, italienska etc.
- B-körkort

Som person ser vi att du har ett starkt eget driv och är nyfiken på att lära dig nya saker! Du är initiativtagande och kommer gärna med egna förslag på förbättringsområden. Vidare är du analytisk, noggrann och strukturerad i ditt arbete.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Aug/Sep -20
Omfattning: Heltid
Placering: Tollered
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Publiceringsdatum
2020-04-15

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2020
  • Ansök senast: 13 maj 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024