OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Junior Konsult hos oss kommer du att arbeta med såväl nationella som internationella kunder, i ett team med oerhört erfarna kollegor. Ni kommer att lära av varandra, och du får chansen att utvecklas och växa i din roll. Inledningsvis kommer du få möjlighet till introduktion och vara del av kundprojekt för att utvecklas och på sikt ta egna kunder och uppdrag. Du kommer ha stor möjlighet att själv utforma dina dagar, då du oftast jobbar i projekt med kunder. Rollen innebär att hjälpa kunder med logistiklösningar och effektivisera verksamheter.
Du kommer i den här rollen främst att arbeta hemifrån men även vara ute på kundbesök vilket ger dig möjlighet till flexibla tider som passar just dig och kundprojekten. Zimply Solved erbjuder sina anställda mycket frihet under ansvar och flexibla arbetsförhållanden där du själv lägger upp din tid för att uppnå deadlines och resultat.
OM FÖRETAGET
Zimply Solved erbjuder en helt ny konceptlösning för logistik. De moderniserar företagets logistik och tillhandahåller verktyg för att hitta varje företags unika effektiviseringspotential. Zimply Solved erbjuder både konsultsamarbeten, egen produkt samt lagerlokal.
”Vi på Zimply specialiserar oss inom logistiklösningar för alla typer av företag. Vi hjälper våra kunder att lösa logistiska utmaningar och höja både kvalitet och vinst. Vi har vuxit snabbt sedan starten och det ämnar vi fortsätta med – vårt mål är att revolutionera logistikbranschen.
På vägen mot revolutionen har vi riktigt kul ihop, och vi gör vårt bästa för att ge dig riktig frihet. Frihet att styra din tid och att jobba från den plats där du trivs bäst.”
Läs mer om företaget på: https://www.zimplysolved.se/sv
DIN PROFIL
Du identifierar dig som strukturerad, ansvarsfull och noggrann, och kan arbeta både enskilt och i grupp. I den här rollen krävs det att du kan ta mycket eget ansvar och styra upp din egen vardag samtidigt som du är en lösningsorientrad person och kan ta egna initiativ. Du gillar att ta dig an nya problem och känner glädje när du varit med och kommit på en lösning som ger kundnytta.
Vidare ser vi att du är en framåt, positiv och social person som vill bidra och utvecklas på din arbetsplats ihop med dina kollegor.
Skallkrav:
•Relevant högskoleutbildning inom logistik eller likande
•Svenska och engelska i tal och skrift
•B-körkort
Meriterande:
•Kunskap i Excel, Power BI eller annat data- och analysverktyg
•Erfarenhet av processkartläggning och dataanalys/datasammanställning
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Jönköpingsområdet, arbeta hemifrån
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med dig ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996