OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett stort internationellt utomhusmediaföretag som erbjuder marknadens bästa räckvidd. Man är ledande inom utomhusreklam på den svenska marknaden, men även på den norska och danska marknaden - och ansvarar för alla pågående kampanjer i Skandinavien baserade på både tryckta och digitala kampanjer. Företaget finns i 31 länder såsom Asien, Europa, Latin Amerika och Nord Amerika. Det skandinaviska huvudkontor ligger i Stockholm och i London.
Om rollen
Din roll som Junior Managementkonsult innebär att du har stort fokus på digital inventering. Din främsta arbetsuppgift är att ansvara för kundernas kampanjer, du bör därför vara en analytisk och strategisk person för att ha koll på kampanjer, analysera mönster i olika datakällor och generera fakta och eventuella förbättringar till dessa kampanjer. Du kommer vara med att starta, optimera & analysera kampanjerna löpande.
I rollen kommer du även ha en tät dialog med andra kollegor inom olika avdelningar för att driva kampanjerna vidare. Det är därför viktigt att du har en god samarbetsförmåga.
Rollen innebär kontaktytor som är både lokala, skandinaviska och globala kontaktytor som skapar utmärkta förutsättningar för spännande karriärvägar.
Personliga egenskaper & kvalifikationer
För att lyckas i rollen bör du tycka om utmaningar och att arbeta på en hög nivå. Som person är du driven, nyfiken och ha en god kommunikationsförmåga. Andra värdefulla personliga egenskaper är ödmjukhet och hjälpsamhet.
Fördjupade kunskaper i program som t. ex. Excel.
Mycket goda datorkunskaper.
Arbetat med digital marknadsföring i några år (meriterande).
Kan arbeta strukturerat och hålla många bollar i luften.
Är initiativtagande, affärsmässig och trivs med stort ansvar.
Akademisk bakgrund inom företagsekonomi, marknadsföring, copywriting eller kommunikation är meriterande men inget krav.
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på patricia.contreras@kraftsam.se
Vi ser fram emot din ansökan!