OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt och drivet team som jobbar med planering av företagets mobilnät. Du kommer till en början att hjälpa och supporta mobilnätsplanerarna i deras dagliga arbete. Men på sikt kommer du att utföra arbetsuppgifterna självständigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
- Mätningar av mobilnät
- Planera förstärkningsutrustning
- Behandla kundförfrågningar
- Telefonavstämningar med kunder
- Ingå i kundprojekt
- Diverse administrativa uppgifter
Arbetet utförs dels hos kund men till största delen drivs arbetet från kontoret.
Arbetets omfattning och start: Heltid, kontorstider. Planerad start i september eller enligt överenskommelse. Detta är ett konsultuppdrag och för rätt person finns goda chanser till överrekrytering.
Kundföretaget
Företaget är ett stort telekomföretag som erbjuder helhetslösningar för både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att vara placerad på företagets huvudkontor i Kista.
Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har någon form av teknisk kunskap. Du behöver inte ha arbetat med detta tidigare men du behöver ha ett brinnande teknikintresse. Meriterande är även om du arbetat inom telekombranschen tidigare. B-körkort är ett krav samt allmänna datorkunskaper. Du behöver kunna tala och skriva flytande svenska och engelska då dokumentation kan vara på båda språken.
Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är självständig, driven och serviceinriktad. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är en lagspelare med hög social kompetens och utför alltid ditt arbete med högsta noggrannhet. Utöver detta är du en prestigelös person som tycker om att jobba med varierande uppgifter, stora som små.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Christian Vikander, 070 512 49 15
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11