Junior Office Coordinator till Technogarden!

Junior Office Coordinator till Technogarden!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har en administrativ ådra ihop med en stor dos av serviceanda och flexibilitet. Rollen som office coordinator innebär att du får ta stort eget ansvar i kontorsrelaterade uppgifter. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för Tehcnogardens räkning en konsult som kommer att arbeta hos deras kund som Office Coordinator. I din roll kommer du få ta ett stort ansvar gällande kontorsrelaterade uppgifter, så som kontakt med leverantörer, introducera nya medarbetare i form av att förse dem med material, supportera vid verksamhetsfrågor, hantering och uppdatering av intranätet samt sedvanliga uppgifter som att lägga beställningar av olika slag. Det kan exempelvis röra sig om kontorsmaterial och förbrukningsmaterial.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av oss på Academic Work och sedan arbeta ute hos vår kund.

#

Du erbjuds


* Ett spännande arbete med varierande arbetsuppgifter


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Fastighetsrelaterade frågor
- Beställning av bland annat kontorsmaterial och övrigt förbrukningsmaterial
- Kontakt med leverantörer
- Viss fakturahantering
- Introduktion av nya medarbetare
- Support vid diverse frågor från verksamheten
- Hantering och uppdatering av intranätet
- HSE (hälsa, säkerhet, miljö) relaterade frågor

VI SÖKER DIG SOM
- Har allmän systemkännedom - Sharepoint, Office Paketet
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har B-körkort

Meriterande är om du:


* Har tidigare erfarenhet serviceyrket
* Har tidigare erfarenhet från en liknande roll
* Har kunskap i photoshop/indesign


Som person ser vi att du är:


* Självständig
* Flexibel
* Serviceinriktad


#

Övrig information


* Start: Mitten av februari
* Omfattning: Heltid 100%, långsiktigt med en start på 6 månader
* Placering: Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2023
  • Ansök senast: 14 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024