Junior Office Manager på deltid till ett spännande techföretag

Junior Office Manager på deltid till ett spännande techföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en student som vill ta sig an rollen som Office Manager på deltid hos ett expanderande företag. I denna tjänst kommer du till en fartfylld miljö med stor variation, flexibilitet och eget ansvar. Är du en social person, bra på att ta egna initiativ och vill vara en del av ett spännande företag? Letar du efter ett långsiktigt deltidsjobb att kombinera med dina studier? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett techföretag som erbjuder en handelsplattform som hjälper mode- och livsstilsvarumärken att ta sig an nya marknader och vinna globala kunder. Deras företagskultur präglas av ett modernt arbetssätt, kreativitet och vikten av att ha roligt på jobbet. De söker nu ett tillskott till sitt Stockholmskontor där du kommer att arbeta cirka 2-3 dagar per vecka (alltid måndag morgon) vid sidan av studierna. Tjänsten som Junior Office Manager ger goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att ta sig an en heltidstjänst i framtiden.

Du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är långsiktigt med start omgående. Tjänsten kommer att ha ett relativt flexibelt schema men du kommer alltid arbeta måndag morgon och gärna fredag eftermiddag.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Junior Office Manager kommer du att supportera medarbetarna på kontoret med varierande arbetsuppgifter. Till exempel kommer du...


* Beställa mat och material som behövs på kontoret.
* Ordna frukostar, afterworks mm. På måndagar kommer du anordna frukostar till måndagsmötet.
* Bidra till ett fungerande och representativt kontor.
* Utföra vissa administrativa uppgifter.
* Ha möjligheten att ta dig an mer avancerade uppgifter framöver.


VI SÖKER DIG SOM
- En student på eftergymnasial nivå med minst 1 år kvar av dina studier.
- God kommunikationsförmåga, engelska är ett krav medan svenska är ett plus.
- Du behöver kunna arbeta måndag morgon och gärna fredag eftermiddag.

Vi kommer att ta stor hänsyn till dina personliga egenskaper och motivation för tjänsten (uttryckt i din ansökan). För att lyckas i denna tjänst tror vi att du är serviceminded och duktig på att ta initiativ. Du är ansvarstagande, strukturerad och driver dina arbetsuppgifter framåt självständigt. Vidare är du flexibel och har förmågan att snabbt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du har en stark kommunikationsförmåga, och bidrar med positiv energi och inställning.

Start: Omgående.

Omfattning: Deltid, cirka 2 (ibland 3) dagar i veckan. Ditt schema är flexibelt, men du kommer alltid arbeta måndagmornar.

Plats: Centralt, Stockholm City.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2022
  • Ansök senast: 2 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024

1 oktober 2024