Junior Office Manager till nybyggt kontor

Arbetsbeskrivning

Junior Office Manager till nybyggt kontor
Är du erfaren receptionist med ambition att ta nästa steg – eller junior Office Manager med sikte på nya lokaler i Råsunda? Då har vi nästa karriärsteg för dig! Vi letar nu efter en erfaren (minst 3 års erfarenhet) receptionist / junior Office Manager till ett nybyggt kontor där du får vara med och påverka från början. Du är troligen hjälpsam, positiv och bra på få såväl wifi som konferensteknik att fungera som i ett trollslag. Låter det som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan som junior Office Manager – redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Solna

Omfattning: Heltid (alternativt 75-100%), för start 14 augusti och med uppdrag i minst 3 månader.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du till en nybyggd kontorsmiljö och samtidigt till vår kund som arbetar med fastigheter, stödfunktioner och lokaler. Introduktionen sker via en anställd på plats och du arbetar huvudsakligen i öppet kontorslandskap. Som Office Manager kommer du agera first point of contact i alla praktiska frågor, det kan vara det minsta lilla till det lite större stora.

Dina arbetsuppgifter:

• Svara för att kontorsmaterial finns, konferensrum används (och bokas) och teknik (som videokonferens och wifi) fungerar.
• Svara för receptionslösning, det finns en reception i huset som kan komma att behöva kompletteras på vårt våningsplan.
• Svara för att kontoret hålls i gott skick, boka in städfirma och se till att lunchrum (och övriga utrymmen) har fungerande rutiner för disk och utrustning.
• Agera kontaktperson för fastighetsägare, leverantörer, chefer och medarbetare.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 3 års erfarenhet av receptionstjänster där du också haft administrativa uppgifter och med fördel arbetat i någon form av projekt.
• Gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet.
• God svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du beskrivs ofta som driven, kanske för att du är bra på struktur, fixa och trixa. Kanske till och med den i vänkretsen som rings upp när sladdarna till nya teven ska kopplas in. Inte för att du är ett IT-proffs men för att du har lätt för att se hur A går ihop med B. I dig har vi någon som är positiv med en ljus syn på arbetet. Du gillar att hjälpa andra, ser saker vad som komma skall och agerar proaktivt. Är du en erfaren receptionist villig att ta nästa steg – eller Office Manager redan idag? Då kommer du att trivas hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-08-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 5 juli 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024