OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Vi söker nu en Junior Onsite Tekniker
Arbetsuppgifter
I din roll som On-site supporttekniker kommer du att hjälpa användare med diverse IT-relaterade problem över telefon, remote eller mail eller genom att träffa dem på arbetsplatsen. Du kommer hjälpa användare med mailproblem, skrivarproblem kundspecifika applikationer och andra IT-problem som dyker upp för den du supporterar.
Du kommer stötta organisationen där det behövs extra hjälp så arbetsuppgifterna är varierande.
Din profil
För att passa för rollen som supporttekniker ser vi gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom IT, eller motsvarande. Har du dessutom tidigare arbetar några år inom telefonsupport och/eller onsite-support eller från en LIA eller dylikt är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har kunskaper inom AD, Exchange, Citrix och något ärendehanteringsprogram.
Du är positiv, social, framåt och pedagogiskt lagd.
Vi lägger stor vikt vid att du är rätt person för uppdraget och att du förstår god service.
Körkort: B krävs
Tjänsten är på 60% men kan så småningom bli full tid.
Språk: Svenska och Engelska
Plats: Malmö
Start: ASAP
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare