Junior Onsite-tekniker / Extrajobb / Student

Junior Onsite-tekniker / Extrajobb / Student

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i två veckor. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Atea. Efter uppdraget kommer det att finnas möjlighet att jobba extra vid behov.

Om företaget:

Atea är det svenska landslaget inom IT-infrastruktur och har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med och bygga ett bättre Sverige med hjälp av IT, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det därför viktigt att du, liksom Atea, lever efter dessa värderingar.

Arbetsuppgifter:

I rollen som onsite-tekniker ansvarar du för att hjälpa kunder i deras it-miljö. Detta innebär supportering med installation, leveranser, support och felsökning. Du arbetar med felavhjälpning på plats hos kund. Skulle exempelvis en dator eller kringutrustning inte fungera som förväntat är du först på plats att supportera kund och levera god service. Vid mer komplicerade ärenden finns det möjlighet att eskalera detta till seniora kollegor, och ute hos kund arbetar ni alltid i team om minst två. Just den här kunden finns på sex olika kontor runt om i Stor-Stockholm, från Södertälje till Upplands Väsby. Du arbetar kontorstider och är anställd som konsult via Bravura.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Genuint it-intresse, och grundläggande kunskap inom området
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift

Vi tror att du som söker denna tjänst har ett stort IT-intresse, och med en positiv attityd antar du- och löser de problem samt utmaningar du stöter på i rollen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt tar dig an ditt arbete, och bibehåller lugnet i stressiga situationer.

Övrig information:

Start: 31/10-11/11, därefter finns möjlighet till att få arbeta extra vid behov.
Plats: Stockholm.
Lön: Enligt överrenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 8 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024