OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett tillfälle för den teknisk intresserade, som gillar utmaningar och lösa problem.
Du kommer att tillhöra ett nordiskt team som växer kraftigt inom eMobility. Detta innebär operativ drift av laddstationer för laddning av el-bilar, el-bussar och el-lastbilar. Teamet löser alla problem som kundservice inte kan hantera när det uppstår problem med laddningsstationer.
Arbetsuppgifter
Ärendehantering, felsökning, felavhjälpning, koordinering av servicepartner, konfigurering av laddstationer och support vid driftsättning.
Typiska verktyg är webb-baserat backend, JIRA, Confluence samt iot-portal med simkort från mobiloperatörer, kW / kWh / A, OCPP, M2M communication.
Du behöver
• 0- 3 års erfarenhet inom support, teknik och felsökning.
• Vara strukturerad, kunna arbeta självständigt och gilla variation.
• Inget krav på förkunskaper. Utbildning sker på plats.
• Personlig lämplighet efterfrågas.
Vi intervjuar löpande och om ni har några frågor är det bara att skicka ett mail till info@topteam.se - Vi ser fram emot din ansökan