Junior Operations Manager

Junior Operations Manager

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en talangfull Junior Operations Manager till vår kontor i Jönköping!
Som en global ledare inom end-to-end kundupplevelse (CX)-produkter och -lösningar, samarbetar Sitel Group® med världens mest älskade varumärken, från Fortune 500-företag till lokala startups, för att designa, bygga och leverera en konkurrensfördel över alla kundkontaktpunkter.
Med vår prisbelönta kultur byggd på 35+ års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi affärsresultat genom att para ihop innovativt designtänkande och digitala lösningar – inklusive självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisering och datadriven analys – med våra medarbetares expertis, känslor och empati för att skapa kontakt.

Bli vår nya kollega!
Vi söker nu en talangfull Junior Operations Manager till vår kontor i Jönköping. Ditt ansvar blir att leda den dagliga driften, stärka den lokala organisationen samt agera coach för ett antal teamledare.
I rollen kommer ditt dagliga ansvar att bland annat omfatta:
Ledarskap, ledning, coachning, förändringsledning och projektledning.
Vara en förebild inom professionellt och kommersiellt ledarskap.
Vara en förebild i personlig tid- och stresshantering.
Uppfylla eller överträffa prestationsindikatorer som beskrivs i kundavtal.
Upprätthålla optimalt fakturerbart utnyttjande i tilldelade kontoteam.
Skapa och utveckla kundrelationer knutna till konto du kommer ansvara för
Svara, driva och följa upp kundrelaterade ärenden.
Utföra grundläggande redovisning, resultaträkningar, budgetering och prognoser.


Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker har en förmåga att leda och administrera det dagliga arbetet på ett lösningsorienterat och proaktivt tillvägagångssätt. Vi ser också att du har erfarenhet och kan visa på goda resultat från tidigare uppdrag där du arbetat mot uppsatta mål och KPI:er. Som Junior Operations Manager förväntas du vara en förebild och vi tror därför att du har ett naturligt sätt att leda och coacha dina medarbetare och att du drivs av att skapa framgångsrika team. Vidare ser vi att du har en god kommunikativ förmåga mot medarbetare såväl som klienter.
Utöver detta tror vi också att du har följande kompetenser och ambitioner:
Arbetar på ett proaktivt tillvägsgångssätt med lätt att fatta snabba beslut i föränderlig och flexibel miljö
Erfarenhet av budgetarbete inkl. P&L-styrda kalkyleringar
Erfarenhet av att arbeta i en KPI-styrd miljö med ansvar att skapa och genomföra planer för att uppnå uppsatt resultat

Utbildning och/eller erfarenhet:
Relevant högskoleutbildning eller arbetslivserfarenhet av liknande uppdrag i denna eller vad som anses likvärdig bransch.

Språkkunskaper:
Flytande i bade tal och skrift: Svenska och Engelska. Meriterande med övriga Nordiska språk.

Övrigt:
Du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (ex. Word, Excel, PowerPoint, Outlook)


Be bold. Be you.
Framgång ligger i vår mångfald, och våra olikheter är vår styrka. Vi är ett företag med lika möjligheter och vi värdesätter och respekterar mångfald. Du väljer vart du vill åka; vi hjälper dig att komma dit!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES Jönköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 19 december 2022

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024