OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och tycker det är roligt att lära dig nya saker? Prodoc söker nu dig som trivs med kommunikation och att ha fler bollar i luften. De söker dig som är hungrig på att utvecklas i din yrkesroll i en inspirerande och trevlig arbetsmiljö. Urval sker löpande, så sök tjänsten redan idag!
OM TJÄNSTEN
Prodoc skapar moderna och användarvänliga tjänster med fokus på informations- och dokumenthantering, videomöten och mötesteknik. De omsätter idag ca 220 miljoner om året och ser en fortsatt tillväxt framöver. Prodoc arbetar från fräscha lokaler i Stockholm och är nu i behov av en orderadministratör som kan stötta teamet framöver. Här erbjuds du en inspirerande arbetsmiljö med god gemenskap och samarbetsvilja!
Detta är ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Prodoc.
#
Du erbjuds
* En möjlighet att utvecklas yrkesmässigt
* En inspirerande och trevlig arbetsmiljö
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som orderadministratör kommer dina arbetsuppgifter huvudsakligen vara:
* Ordermottagning och orderläggning via mejl och telefon
* Sortera ärenden i olika flöden
* Assistera kunder med diverse frågor via mejl och telefon
Vi ser även att du är flexibel och gärna stöttar dina kollegor med andra arbetsuppgifter när det finns behov.
VI SÖKER DIG SOM
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska
- Har minst ett års arbetslivserfarenhet
Som person är du
* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Flexibel
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Västberga, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Prodocs vision är att göra din arbetsplats effektivare och enklare. Prodoc skapar moderna och användarvänliga tjänster med fokus på informations- och dokumenthantering, videomöten och mötesteknik. Prodoc omsätter idag ca 220 miljoner om året. Prodoc har ca 50 anställda med kontor och logistikcenter i Stockholm. De har ett rikstäckande nät med ett 80-tal servicepartners.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231