Junior orderadministratör till Infiniti Medical AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till Infiniti Medical AB i Täby söker vi en orderadministratör!

Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med mycket eget ansvar. Det finns möjligheter att på sikt växa i företaget. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam på fyra personer. Vi sitter i trevliga lokaler på Enhagsvägen 9 i Täby/Stockholm

Om företaget
Infiniti Medical grundades 1990 och verkar idag som en betydande leverantör och återförsäljare av medicintekniska sjukvårdsprodukter inom svensk, norsk och dansk sjukvård via egna dotterbolag i varje land. Infiniti Medical i Skandinavien har f.n. drygt 30-talet personer anställda och omsätter 150 milj SEK. Det svenska bolaget och huvudkontoret är lokaliserat till Täby. Infiniti Medical representerar globalt väletablerade leverantörer som är kända för sina produkter av högsta kvalitet. Vi erbjuder ett omfattande sortiment från många olika tillverkare av sjukvårdsutrustning. Med kunskap och kvalitet som ledord förser vi svensk, norsk och dansk sjukvård med sjukvårdsutrustning. Infiniti Medical har ett högt kvalitets- och miljötänkande och är certifierat enligt standarden ISO 9001:2015 samt 14001:2015. Vi arbetar för att vara en trygg och säker leverantör för våra kunder, både vad gäller produktkvalitet och klinisk kompetens.

Arbetsuppgifter
• Som orderläggare kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera order per telefon och mail.
• Du kommer att vara vårt ansikte utåt och svara i växeln och lotsa våra kunder till rätt person inom företaget.
• Du arbetar med hela orderflödet och hjälper kunderna med allt från orderläggning, utleverans samt fakturahantering.
• Hantering av diverse frågor från kunder och reklamationer.
• Förutom kundkontakt har du också ett nära samarbete med dina kollegor inom inköp, service och sälj och stöttar dem med diverse administrativa uppgifter.


Kvalifikationer
• Till den här tjänsten söker vi en person med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Du har goda kunskaper i Office-paketet.
• Vi fäster mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en driftig och framåt person med initiativförmåga och servicekänsla utöver det vanliga.
• Du har ett strukturerat arbetssätt, är lojal och pålitlig och tycker om att ta ansvar.
• Du bör vara flexibel och ha förmåga att omprioritera dagen efter de olika behov som uppstår inom administrationen och på kontoret.
• Vi önskar även att det finns ett intresse av ekonomifrågor så att du kan hjälpa till med vissa ekonomirutiner vid behov.


Övrigt
I denna tjänst får du en tillsvidareanställning på heltid hos Infiniti Medical AB. Provanställning 6 månader tillämpas. Du arbetar 08:30-17:00 med viss flex, fina förmåner och start för tjänsten är så snart som möjligt.

Infiniti Medical AB undanber all kontakt kring process och tjänst. Samtliga frågor kring rekryteringsprocessen och tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Amanda Jurell på KFX HR-partner, telefonnummer 08-663 99 00. Du kan även maila din fråga till rekrytering.stockholm@kfx.se, specificera i ditt mail vilken tjänst du söker. Observera att vi pga. GDPR ej tar emot ansökningar via mail eller telefon, vi hänvisar dig till att söka tjänsten via vår hemsida.

I denna rekryteringsprocess kommer vi på slutvald kandidat genomföra en bakgrundskontroll.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024