OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ta steget att börja på ett internationellt Saas-bolag och fortsätta bidra till vår tillväxtresa? Tycker du även det är spännande med kundrelationer? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu två Juniora Partner Coordinators till vårt Core Benefits team!
Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 500 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1500 kunder och 2M användare runt om i världen 🌍 Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" 💙
Rollen som Partner Coordinator
I rollen som Partner Coodinator kommer du att ansvara för kommunikation, service och support till både kollegor, suppliers och kunder. Detta är en koordinerande roll där du kommer tillhöra vårt team Core Benefits som tillhör vår produktavdelning.
Benify erbjuder sina kunder och deras anställda en fantastisk medarbetarportal där våra team inom Core Benefits ansvarar för att utveckla nya produkter och tjänster tillsammans med våra fenomenala samarbetspartners. Du ingår i vårat Management-team som består av tre Partner Managers och tre Partner Coordinators vilka tillsammans ansvarar för en stor leverantörsportfölj inom ett brett förmånsområde som t.ex. Julklappar, Matkassar, Glassogram och Förmånsbilar. Vi älskar våra samarbetspartners och ser gärna att du är en relationsskapande stjärna som gör detsamma!
Core Benefits, liksom hela vår produktavdelning, befinner sig mitt i en förändringsresa där vi ställer om arbetssätt, prioriteringar och implementerar nytt. Det är därmed en spännande tid att komma in i teamet!
Exempel på arbetsuppgifter
- Hantera och koordinera inkommande ärenden och frågor från leverantörer, framförallt via mail
- Supportera dina kollegor i olika projekt
- Identifiera problem och aktivt arbeta för att hitta långsiktiga lösningar tillsammans med dina kollegor i teamet
Vem vi letar efter
För oss är det personligheten som vi lägger störst vikt vid! Det här är en roll du kommer lära dig mycket på plats så det är din inställning som är det absolut viktigaste. För att trivas i denna roll ser vi gärna att du är självgående och driven då rollen innebär stort ansvar. Vidare ser vi att du är noggrann, effektiv, affärsmässig samt resultatinriktad. Du kommer jobba i ett tight team där det är viktigt att kunna samarbeta så det är även viktigt att du är en serviceminded person vilket kommer krävas både i de interna och externa kontaktytorna.
Vi ser även att du som söker har
- Avslutad gymnasieutbildning
- 1-2 års arbetslivserfarenhet inom kund eller partnerrelationer
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Ytterligare nordiskt språk är meriterande för tjänsten
Meriterande
- Erfarenhet av att arbetat strukturerat i projekt och bra på att stötta och prioritera i detta
- Erfarenhet av att tidigare arbetat med systemen Jira/Attlassian eller Salesforce
Vad Benify erbjuder dig
- Kollektivavtal 📜
- Pension (ITP1) och tillgång till Lifeplan 📈
- 30 semesterdagar🍧
- 4000 kr i friskvårdsbidrag 🏋️♂️
- Workation - möjlighet att jobba utomlands inom EU 🌍
- Tillgång till Benifys förmånsplattform, såklart 👨💻
- Etc. ✌️
Praktisk information
Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!
Omfattning: Vikariat på 100% fram till maj 2024- med goda chanser till förlängning
Placering: Stockholm, Apelbergsgatan 33A
Ansökan
Låter tjänsten som Partner Coordinator intressant? Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att söka redan idag!