OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du utbildning inom bygg och vill arbeta som junior produktionschef? Då kan den här tjänsten vara lämplig för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som arbetsledare/ produktionschef har du ett mycket ansvarsfullt och spännande arbete. Arbetsuppgifterna kommer innefatta både administrativa och praktiska delar. Du kommer ansvara för planering, styrning och samordning av personal och produktion på arbetsplatsen. Till din hjälp har du en produktionstidsplan, produktionskalkyl, verksamhetssystem och stöd från chefer och medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter:
- Kalkylera nya arbeten/ projekt
- Arbetsuppföljning
- Ritningsläsning
- Produktionsarbete- och styrning
- Administrativa arbetsuppgifter som dokumentering, fakturering och prognostisering
Om företaget
Vår kund är ett framgångsrikt entreprenadföretag med hög teknisk kompetens som utför anläggnings- och järnvägsprojekt. Som produktionschef kommer du att arbeta på anläggningsavdelningen, vilken utför mark-, väg-, VA-, bro-, betongarbete och grundläggning. Företaget grundades 1983 och har sitt huvudkontor i Malmö.Totalt har företaget 50 medarbetare, varav 25 st arbetar i Malmö.
Vår kund är ett mindre företag vilket ger medarbetarna möjligheten att få sin röst hörd. Företaget erbjuder en unik arbetslivserfarenhet för dig som är social, driven och som trivs med varierade arbetsuppgifter.
Din profil
Som junior produktionschef har du huvudet på skaft och en hög social kompetens då du kommer att arbeta med både arbetsledning och kundkontakt. Vi söker dig som är ansvarstagande, strukturerad och utåtriktad. Du har en hög arbetsmoral och brinner för branschen. Att arbeta både administrativt och "ute på fältet" ser du bara som positivt. Med en god inställning till arbetet arbetar du alltid engagerat.
Skallkrav:
- Utbildning inom bygg, exempelvis byggkonstruktör eller liknande.
- Körkort B.
Meriterande:
- Erfarenhet av byggbranschen.
- Certifikat "Arbete på väg/ Säkerhet på väg".
- Kunskap kring mätningsinstrument.
- Erfarenhet av ritningsläsning.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Ort: Arlöv
Start: augusti/ september
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Måndag- fredag, 07.00- 16.00.
Urval: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan anställningstiden har löpt ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna