Junior Projektadministratör sökes till Moment Management!

Junior Projektadministratör sökes till Moment Management!

Arbetsbeskrivning

Är du student och letar du efter ett deltidsjobb vid sidan av dina studier? Gillar du även ordning och reda, och trivs i sociala sammanhang? Är du dessutom intresserad av ett uppdrag på remote-upplägg? Då kan tjänsten som Junior Projektadministatör vara rätt för dig! Vi söker nu en konsult som är självgående, kommunikativ och strukturerad. Skicka då in din ansökan idag då urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Moment Management startade 2001 för att hjälpa svenska företag och organisationer att öka sin handlingskraft och formulerade snart visionen för Moment: att bli Sveriges projektledningscentrum. Företaget har utvecklats positivt och omsätter idag över 100 mkr på årbasis och har cirka 30 anställda. Moments signum idag är ”Snabbhet genom enkelhet. Framtidens managementkonsulter erfarna nog att förenkla.” Moment har också ett nätverk av frilansare som arbetar i Moments uppdrag.

Vi söker nu en Junior Projektadministratör som ska genom Moment arbeta på ett projekt hos ett större logistikföretag. Dina arbetsuppgifter är främst administrativa och du förväntas vara bekväm med att använda Microsoft Teams. Uppdragets längd sträcker sig från oktober till senast december och arbetstiderna sätts upp enligt överenskommelse, likaså vilka dagar i veckan du ska jobba. Onboardningen sker på plats i Stockholm men därefter kan rollen övergå till ett remote-upplägg. Den här rollen är perfekt som dig som letar efter ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier!

Du erbjuds


* Ett socialt extrajobb att kombinera vid sidan av studierna
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din karriärr


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Junior Projektadministatör kommer du bland annat:


* Överföra och hantera avtal
* Uppföljning av avtalssigneringar
* Slutföra administrativa uppgifter på givna listor
* Strukturera information i form av sammanställningar, listor och liknande format
* Ansvara för att rätt information når rätt person i tid


VI SÖKER DIG SOM
- Idag studerar på eftergymnasial nivå
- Har väldigt goda språkkunskaper i svenska

Vidare är det meriterande om du


* Har tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbete
* Tidigare jobbat med Excel


Som person är du


* Självgående
* Strukturerad
* Kommunikativ


Info om uppdraget


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 10 h /vecka
* Placering: Remote, distans


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

14 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024