Junior Projektassistent till vår kund i centrala Stockholm

Junior Projektassistent till vår kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en Junior Projektassistent inom området fastighet till vår kund i centrala Stockholm. I din roll som projektassistent ansvara du för att stötta projektorganisationen i det dagliga arbetet. Du kommer bland annat att ansvara för administrativ uppföljning, viss ekonomiadministration samt för support i kundens projektsystem. Du kommer även få ansvara för projektledning i en mindre skala som innebär planering, utförande och uppföljning från projektstart till projektavslut.

Detta är en konsultanställning på 6 månader med chans till förlängning. Tjänsten startar omgående och arbetstiderna är 08:00-17:00 måndag till fredag.


Om företaget
Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär och som har arbetat ca 3 år som Projektledare i en roll inom området fastighet. Vi ser att du har erfarenhet och kunskap inom kalkylering och upprättande av anbudsbrev. Samt Förståelse och kunskap om allmänna bestämmelser inom utförandeentreprenader och totalentreprenader. Tjänsten kräver även ekonomisk förståelse samt goda kunskaper i Office-paketet. Eftergymnasial utbildning inom projektledning, fastighetsförvaltare eller liknande är meriterande. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Som person är du administrativt duktig, noggrann, strukturerad och tycker om ordning och reda. Vi ser att du har förmågan att hantera flera olika uppgifter samtidigt och att du har hög servicekänsla.
Du är kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Vidare ser vi att du tycker om att arbeta i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, men flexibel, och vet vikten av punktlighet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024