OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyexaminerad och har goda kunskaper inom ekonomi och IT? Vill du få en unik möjlighet att komma in i ett spännande och framåttänkande företag? Sök då denna spännande tjänst redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett projektteam som ska uppgradera bolagets affärssystem. I samband med detta ska även företagets processer förbättras. I detta arbete kommer du att träffa och intervjua personer ute i organisationen för att kartlägga processer. Du kommer i början jobba inom finansområdet på företaget men på sikt även i andra delar av organisationen. Projektteamet har en extern och en intern projektledare samt ytterligare 4-5 personer som deltar i projektet.
Om företaget
Inwido är Europas största leverantörer av fönster och en av de ledande dörrleverantörerna. Företaget har ca 4000 medarbetare och huvudkontoret ligger i Malmö. Inwido utvecklar, tillverkar och säljer fönster och dörrar med tillhörande tjänster och tillbehör till konsumenter, snickare, installatörer, byggbolag och husfabriker. Huvudsakliga marknader är Sverige, Danmark Finland, Norge, Storbrittanien, Polen, Österrike och Irland.
Inwido AB erbjuder dig en unik möjlighet att komma in i ett spännande och framåttänkande företag och få chansen att se olika delar av verksamheten. Du får också friskvårdsbidrag om du gillar att röra på dig.
Din profil
Skallkrav:
- Högskoleutbildning inom ekonomi/IT
- Svenska flytande i tal och skrift
- Körkort
Meriterande:
- Arbetslivserfarenhet från arbete som ekonomiassistent
- Erfarenhet från att ha jobbar i affärssystem
- Erfarenhet från processkartläggning
- Generell arbetslivserfarenhet
Som person är det viktigt att du är social, glad och trevlig eftersom du kommer att ha mycket intern kontakt. Det är också viktigt att du har ett logiskt tänkande och kan förstå helheter. Du är också en person som inte ger si gi första taget, du får saker gjorda och du är bra på att samarbeta. Eftersom du kommer att få göra en mängd olika arbetsuppgifter av olika svårighetsgrad är det viktigt att du är prestigelös.
Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Ort: Vetlanda
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdatum, så sök tjänsten redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna