OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyutexaminerad inom bygg? Vill du jobba som projektledare med stöd från en handledare? Tycker du om människor och struktur? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande!
Dina arbetsuppgifter
Som projektledare hos vår kund kommer du att ansvara för olika projekt, till en början lite mindre men med målet att växa in i rollen och få mer och mer ansvar över större projekt.
Du kommer att vara platschefens högra hand och ditt arbete sker mestadels ute hos kund. En stor del av arbetet är praktiskt och i ditt arbete ingår allt ifrån att läsa ritningar till att inhandla/beställa det material som behövs. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder och leverantörer så därför lägger vi stor vikt vid din sociala förmåga.
Tycker du om ansvar och variation samt brinner för bygg är detta en tjänst för dig!
Om företaget
GBJ BYGG AB är ett etablerat och välrenommerat företag i byggbranschen och har sedan 1945 byggt både hus och skapat sig ett gott rykte. GBJ Bygg har idag ca 80 anställda fördelat på fyra kontor, Stockholm, Växjö, Värnamo och Göteborg.
Vid varje nytt uppdrag bildar man speciella arbetsgrupper med den sakkunskap som krävs, stort som litet. GBJ Bygg har lång branscherfarenhet och bygger allt ifrån bostäder till butiker och restauranger med kvalificerade konsulter och utmärkta tekniska resurser för byggprojektets alla delar. Från skiss till färdigt projekt kan de alltid erbjuda goda tekniska och ekonomiska lösningar.
Din profil
Skallkrav
Relevant utbildning inom bygg: Högskola/YH-utbildning
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Körkort B
Meriterande krav
Branscherfarenhet
Egen bil
Tyska
För att trivas i rollen som projektledare ser vi att du är en driftig, strukturerad, flexibel och noggrann person. Du har ett genuint intresse för bygg samt tycker om kontakten med olika typer av människor. Utöver detta är du duktig på att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i grupp och kan be om hjälp när det behövs.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start; September
Placeringsort: Du utgår från kontoret på Värmdö men kommer att arbeta i hela Stockholmsregionen
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna