Junior receptionist till Bauer Media

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag kl 8-17
Placering: Gjörwellsgatan, Kungsholmen
Startdatum: 1 oktober är startdatum. Rekryteringen är dock omgående och vi kommer anställa någon så snart vi hittar rätt person för tjänsten.
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och vi har inget planerat slutdatum för tjänsten)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Bauer Media är ett mediebolag som jobbar med radio och poddar. Dom finns i 8 länder och är Europas största bolag inom digital och kommersiell audio med 5 miljoner lyssnare per vecka live och on demand. Det är en kreativ arbetsplats där du kommer ingå i HR teamet som består av dig och 3 andra kollegor. Teamet värnar om utveckling och att ha roligt på jobbet. Du kommer ta ägandeskap över receptionen och tillsammans med HR kommer ni lyfta kontoret och medarbetarna till nya höjder.



DIN ROLL

Detta är en varierande roll där du får möjlighet att ta stort ansvar. Du är ansiktet utåt för alla medarbetare och gäster på kontoret. Din roll är mycket varierande och du kommer ha möjlighet att påverka och forma rollen med målet att skapa en välkomnande och professionell miljö på kontoret. I rollen som receptionist arbetar du självständigt men kommer ha stort stöd från en av kollegorna i HR teamet som tidigare haft din roll.

Exempel på arbetsuppgifter:


- Välkomna medarbetare och gäster

- Onboarding av nya kollegor

- Utföra enklare administrativa uppgifter på uppdrag av ledning, ekonomi och HR samt stötta i fakturahantering

- Behjälplig vid intern kickoff, sommar och julfest samt ansvara för att ordna intern frukost och AW en gång per månad

- Kontakt med leverantörer av exempelvis larm, städservice, kontorsmaterial, växter och parkering

- Se till att kontoret är i toppskick och hantera felanmälningar av den operativa driften

- Beställning av luncher, fika, bud och taxi

- Ansvara för biljett- och logehantering vid större event i arenor

- Passerkorthantering samt post- och budhantering



VEM ÄR DU?

Du är driven och har stor passion för mötet med människor. Att få ta ansvar och självständigt ha ägandeskap för receptionen är något du tycker känns spännande och vill utveckla. Du är trygg med att arbeta självständigt och ta egna beslut. Vidare har du ett positivt mindset och tar gärna egna initiativ. Eftersom rollen är varierande ser vi att du trivs med alltifrån relationsbyggande, administrativa uppgifter till att se till att det är rent och snyggt på kontoret.

Du som söker tjänsten måste uppfylla nedan krav:

- Arbetat med service tidigare

- Duktig administrativt och goda datorkunskaper

- Talar och skriver obehindrat på svenska

- Kan föra enklare dialoger på engelska

Meriterande:

- Arbetat som receptionist, office manager eller värdinna

- Arbetat på hotell, restaurang eller liknande



VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 16 december 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Receptionist

Receptionist

19 november 2024