OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DocuPartner är ett fullservicebolag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
Företaget grundades 2002 och består idag av 25 hängivna medarbetare och har än idag samma engagerade ägare.
DocuPartner är en helhetsleverantör, där ett av våra områden är rekrytering till kund.
Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm men vi har också nationella kunder och arbetar över hela Sverige.
Vi arbetar enligt vår värdegrund F.E.S.T vilket står för framgång, engagemang, schysst och trygghet.
Vi är ett härligt gäng på 25 personer, alla är viktiga pusselbitar i vår framgång och personalandan är glad och härlig!
Vi ser fram emot att välkomna dig till oss!
Tjänsten som Junior Rekryterare
Vi letar efter dig som är driven, framåt och social.
Då rollen innebär mycket kontakt med kunder och kandidater så ställs krav på en god kommunikations- och koordinationsförmåga. Vi ser gärna att du ska ha arbetat med försäljning eller telemarketing i minst ett år. Tidigare erfarenhet inom rekrytering är starkt meriterande.
För att säkerställa våra fina tillväxtresa framåt som vi har haft historiskt behöver vi bli fler kompetenta och ambitiösa medarbetare som vill ta plats och driva oss framåt. Du är målinriktad och har siktet ställt att göra karriär inom rekrytering.
Hos oss blir du en del av en rolig och fartfylld gemenskap! För oss är det viktigt med personligt engagemang, enormt driv och viljan att lyckas med varje kund och rekrytering.
Vi arbetar kompetensbaserat med våra rekryteringar. Arbetet innebär bland annat att ta fram behovsanalyser, kravprofiler och annonser, genomföra urval och intervjuer, återkoppling och utvärdering av kandidater
Arbetsuppgifterna innefattar
- Boka möten med potentiella kunder
- Genomföra kundmöten via Teams eller hos kund
- Skriva avtal med kund
- Ta fram kravspecifikation tillsammans med kund
- Hela rekryteringsprocessen, vilket innebär, annonsskrivning, selektering av kandidater, intervju av kandidater, presentation av kandidater till kund, referenstagning av kandidat.
- Uppföljning och löpande kontakt med dina befintliga kunder
I början kommer det krävas mycket besöksbokning för att komma igång med tjänsten, du kommer att arbeta med att finna dina egna kunder samt boka möten åt våra befintliga rekryterare.
Vi erbjuder
Du erbjuds en utmanande tjänst på ett växande företag där personalen trivs och ges stora möjligheter till utveckling och påverkan.
Bra fast lön samt provision
Hybrid arbetsplats
Friskvårdsbidrag
Pensionsspar
Heltidsanställning
Tjänstebil
En flexibel, fantastiskt rolig och trevlig arbetsplats med härliga kollegor.
Har du frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Linda Ström.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711