OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Junior rekryterare/administratör
Vi är en hemtjänst med stort hjärta och vi söker nu dig som vill hjälpa oss med rekrytering och administration, så att vår hemtjänstpersonal kan fokusera på att ge omsorg av högsta kvalitet.
Arbetsuppgifter
Tjänsten är tvådelad med dels rekrytering och dels ansvar för arbetsredskap, lokaler, system mm.
Rekrytering: du kommer att ha det operativa ansvaret för rekrytering av hemtjänstpersonal. I det ingår annonsering, ta emot ansökningar och ha överblick över introduktionen. Beroende på erfarenhet kan du även komma att hålla intervjuer och i samråd med verksamhetschefen besluta om anställningar.
Administration: Din huvudsakliga uppgift är att se till att ”allt fungerar.” Du har operativt och strategiskt ansvar för lokaler, bilar, telefoner, arbetskläder mm. I det ingår att köpa in och förvalta arbetsredskap, ta emot felanmälan, leveranser i västerort och viss teknisk support. Du sköter också posthantering, sociala medier och bistår hela organisationen med administrativ hjälp.
Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor tillsammans med verksamhetschef/vd och ekonomi/löneadministratör. Du kommer att jobba nära våra tre verksamhetskoordinatorer och hemtjänstpersonalen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Harrieth Ringström