OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Nåvi hjälper människor och företag att ta steget till nästa nivå. Genom att rekrytera rätt person till varje position skapar vi de bästa förutsättningarna för utveckling som håller i längden. För oss handlar det om mer än enbart kvalifikationer och meriter - vi tror att personlighet och starka relationer är de avgörande ingredienserna.
Utmaningen
Nåvi växer och nu söker vi en driven och engagerad kollega som vill vara med på vår resa. Vi söker dig som gillar att jobba med människor och som vill hjälpa oss att utveckla och marknadsföra Nåvi på bästa sätt.
Som rekryteringsassistent hos oss kommer ditt huvudansvar vara att söka efter rätt kandidater för våra uppdrag.
Dina huvudsakliga arbetsområden:
- Söka och kontakta kandidater, framför allt via LinkedIn och vår egen kandidatdatabas
- Referenstagning
- Boka nykundsmöten
- Allmänt administrativt arbete i våra CRM system
- Kontinuerliga uppföljningar med rekryterare och affärsutvecklare
Du har flera processer i gång parallellt och gillar att tempot är högt och att våra kunder har höga krav på vår leverans - det triggar dig men ställer också krav på god prioriteringsförmåga och ett lösningsorienterat mindset.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för att bygga relationer och långsiktiga samarbeten. Du har ett eget driv, entreprenörskap samt är ansvarstagande och kvalitetsfokuserad.
Du är glad, trevlig och social samt gillar och utmanas av att få jobba i ett litet bolag i en bred roll med en personlig och familjär atmosfär.
Dina kvalifikationer
- Relevant högskoleutbildning
- Skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i svenska och engelska
- Kunskap i Microsoft Office
- Körkort B
Det är meriterande om du har Erfarenhet av branschen eller besläktad bransch.
Känns det här som du? - Tveka inte att höra av dig till oss.
Vi kommer lägga allra störst vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser fram emot att välkomna dig som ny kollega till vårt härliga gäng