OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 10 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
För kunds räkning söker Bravura en reservdelstekniker. Företaget är ett internationellt bolag med huvudkontor i Sverige med fokus på entrélösningar.
Arbetsuppgifter:
Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innebär ordermottagning via telefon och mail, identifiera tekniska lösningar till olika problem samt administrera ordrar i olika affärssystem. I rollen som reservdelstekniker tar du emot ordrar från företagets tekniker ute på fält, där får du direkta beställningar på reservdelar i vissa fall, men i andra fall listar du själv ut vilken teknisk lösning som passar bäst för att lösa problemet. Sedan registrerar du ordern i företagets affärssystem, prissätter och skapar offerter samt beställer reservdelar från interna och externa leverantörer.
Du arbetar i team på cirka fem personer där du har stöd från erfarna kollegor. Du och några kollegor till har fokus på administrationen och systemen, medan vissa kollegor är ansvariga för lager och inventering av reservdelar. Ni samarbetar nära inom teamet och har kontinuerlig kontakt med företagets tekniker.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning
• Du har ett starkt tekniskt intresse
• Du har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system
• Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Som person är du lösningsorienterad och serviceinriktad, du vill alltid hitta de bästa lösningarna för dina kollegor och för slutkunden. Vidare är du noggrann och har lätt för att skapa struktur i ditt arbete, du trivs med arbetsuppgifter där du får arbeta administrativt och sätta dig in i olika system. Därtill uppskattar du att samarbeta med andra och trivs i sociala roller, där du har kontakt många kollegor dagligen.
Övrig information:
Start: Efter överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Efter överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, teknik, mekanik, elektronik, hydraulik
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund