OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För fjärde året i rad har vi tagit hem första pris i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) branschmätning av revisionsbolagens mest nöjda kunder!
Vår vision är enkel: att ge den bästa kundupplevelsen. Det innebär i korthet att vi alltid erbjuder det lilla extra. BDO har som vision att ingen byrå oavsett storlek ska kunna mäta sig med oss i kvaliteten i kundrelationer och kundnöjdhet. Glädjande nog har också BDO den högsta siffran i kundundersökningen Svenskt Kvalitetsindex (SKI), och befäster därmed den position i toppen som vi haft i flera år. Våra nöjda kunder bekräftar därmed att vi har både kompetensen och engagemanget som gör skillnad.
Har du vad som krävs för att vi ska behålla och utveckla vår kundnöjdhet?
Om tjänsten
I arbetsuppgifterna som revisorsassistent ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. Redan från början får du komma ut i hetluften. Du kommer att få direktkontakt med kund och få stort utrymme att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi tycker individuell utveckling är viktigt och lägger därför stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram.
Vem söker vi?
Vi på BDO är ständigt på jakt efter talangfulla medarbetare. Nu söker vi en revisorsassistent med start omgående. Vi ser att du har en examen och har inriktat dig mot redovisning/revision och uppfyller revisorsnämndens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor.
Då vi vet att det är tack vare våra engagerade och inspirerande medarbetare som vi hamnar i topp på SKI ser vi inte bara till betyg och meriter. Hos oss premierar vi engagemang, driv och positiva medarbetare med teamkänsla. Vi vill att du delar vår vision om att ge den bästa kundupplevelsen.
Då vi i stor utsträckning blir både rådgivare och bollplank åt våra kunder är det viktigt att du har ett engagemang och en känsla för service. Det är också viktigt att du har en god samarbetsförmåga då vi på BDO arbetar i team.
Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska. Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, sälj och serviceyrken ser vi som mycket meriterande.
Vi erbjuder
En arbetsplats med branschens nöjdaste kunder. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Nyköping och ingå i vårt team som idag består av 14 medarbetare. Vi sitter i ljusa lokaler i Sunlight-fastigheten på Nytorget 7. Vi erbjuder fullservice inom rådgivning, revision, skatt och företagsservice. Våra sociala, positiva och drivna rådgivare brinner för att vända utmaningar till möjligheter.
Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från första början vara med och ta mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt, vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Vi har en härlig stämning där medarbetarna är viktiga, sammanhållningen är mycket god i gruppen och vi har ett tajt samarbete.
Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själva är med och påverkar sin framtid – om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!
Om du har frågor om tjänsten hör av dig till HR-Business Partner, Caroline Ericsäter på caroline.ericsater@bdo.se