OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Worldline är en ledande leverantör inom betalningslösningar för både webbhandel och butik. Vi som företag är engagerade i ständiga förbättringar.
Drivs du av att organisera dokumentation, tala med kunder och se möjligheter så är detta en tjänst för dig! Vi söker nu en Sales Support som ska avlasta våra säljares administrativa arbetsuppgifter i vår säljkanal inom vårt segment för små till medelstora företag (SME). Personen kommer att rapportera till Head of Direct Sales, Sverige.
Ditt uppdrag är att hjälpa, stötta och bidra till att våra säljare och att vi tar de kliv vi behöver som enhet.
Det som förväntas av dig är att vara närvarande med hög fokus så därför ser vi att du arbetar från kontoret i Mölndal. Du ansvarar för att ta hand om dokumentation som behövs av våra kunder för att de ska kunna använda sig av våra tjänster och produkter. Vi jobbar som ett team oavsett roll och tänker helhet och affärsmannaskap.
Ditt dagliga ansvar innebär att:
Kundkontakt
Administrativa uppgifter
Utveckla och driva förändringar
Driva projekt och initiativ där det krävs planering, organisation och uppföljning
Tätt samarbete med Gruppledarna samt kollegor på andra avdelningar
Kvalitativ rapportering
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av:
Försäljning, med uppföljning och bearbetning
Kundkontakt
Drivit projekt och initiativ
Talar flytande svenska och kan behärska engelska, då koncernspråket är engelska.
Vi erbjuder:
Fast lön
Individuell utvecklingsplan
Söderberg & Partners portal med förmåner
Sjukvårdsförsäkring via Euroaccident
Friskvårdsbidrag
Högt tempo, roliga arbetsdagar och ett innovativt företag i tillväxt
Vi har många hårt arbetande och engagerade medarbetare som ser fram emot att få välkomna en ny kollega!
Varmt välkommen med din ansökan!