OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företaget:
Företaget bildades 2015 och är en digital plattform för bostadsrättsföreningar och personer som bor i en bostadsrätt. De är en av Sveriges största aktörer inom boendesegmentet med fler än 170 000 unika användare varje månad. De utvecklar digitala och innovativa tjänster för konsumenter, företag och bostadsrättsföreningar.
Du arbetar på kontoret i centrala Stockholm på en attraktiv adress mitt i Sturegallerian tillsammans med ca 20 kollegor.
Arbetsuppgifter:
Som försäkringskoordinator har du ett brett och varierat ansvarsområde där du får möjlighet att lära känna hela verksamheten på djupet. Du tillhör försäljningsavdelningen och ansvarar för att koordinera och stötta säljarna i säljprocessen. I samarbete med säljarna har du ett övergripande ansvar för att säkerställa att samtliga delar inom försäljningsprocessen är korrekta. Du har dialog med försäkringsbolagen, tar in fullmakter, säkerställer dokumentationskraven och administrerar affärerna i sin helhet. Vidare skickar du ut offertunderlag och registrerar säljcykelns samtliga bitar i det interna CRM-systemet.
Utifrån dina tidigare erfarenheter och preferenser har du stora möjligheter att påverka och utvecklas i rollen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från en koordinerade, administrativ eller servicerelaterade roll, gärna från försäkringsbranschen
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
För att lyckas i rollen är du en person med ett stort servicetänk och trivs i en roll där du får hjälpa dina kollegor. Du är duktig på att prioritera och strukturera ditt arbete och har förmågan att ta egna initiativ. Vidare är du är organiserad och administrativt lagd samt trivs med varierande arbetsuppgifter. Då du kommunicerar både internt och externt är du kommunikativ och anpassningsbar inför olika människor och uppgifter och har en förmåga att skapa relationer som bidrar till bra samarbete på din arbetsplats.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljassistent, säljkoordinator, sälj, försäljning, koordinator, assistent, säljsupport, admin, administration, administratör, support, heltid, stockholm, administration, digitala lösningar, digital plattform
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund