OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Junior Service Integrator kommer du att bli en viktig del av Service Integration Office. Rollen innebär att agera processledare inom de definierade ITIL-processerna, bidra till Service Integration Office långsiktiga team mål såväl som att tillsammans med dina kollegor på IT Process Leads stödja med utvecklingen av företagets definierade ITIL-processer.
Din roll kommer innefatta:
•Leda och driva ett globalt processteam med ansvar för kravinsamling, processdesign och implementering i hela koncernens organisation.
•Kontaktperson för frågor som rör team ansvaret.
•Designa, implementera och följa upp förbättringar i projekt såväl som fortlöpande förbättringar.
•Se till att processen följs i alla IT-tjänster.
•Ta emot krav från organisationen och genomföra förbättringsarbete utefter dessa krav
Som Junior Service Integrator förväntas du säkerställa att alla parter som är involverade i IT-leverans kan samarbeta effektivt, oavsett om det är interna eller externa leveransteam. Till din hjälp har du ett team av process- och verktygsägare.
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling. Idag är de världsledande inom utomhusprodukter för både privat & offentlig sektor. Sedan våren 2016 driver vår kund en ny produktionsanläggning för tillverkning av delar av sina produkter på plats på orten.
Vår kund har en oerhört stark innovationsfilosofi och efterlever sin företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet & mångfald.
Mer information om kunden ges vid intervjutillfälle.
DIN PROFIL
Du har ett brinnande intresse för IT och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, utåtriktad, engagerad, drivande samt gillar förändringsarbete. Du ska vara kommunikativ, flexibel och självgående. Trivs lika bra att arbeta ensam som i grupp och i hela organisationen.
Skall krav:
- Erfarenhet av arbete inom IT driftteknik eller projektledning alternativt relevant utbildning inom management/industriell ekonomi eller liknande
- Engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Arbetat i Service i dagsläget
- Jobbat med IT service management eller projektledning
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum: 1 Maj 2022
Period: Föräldravikariat 12 månader
Placeringsort: Huskvarna
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996