OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 20919
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service?
Till vår Kundserviceenhet i Malmö söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. Som Junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar samt svarar på frågor relaterade till betalkort. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Du vägleder och hjälpa våra kunder att ladda ner, felsöka och aktivera våra digitala tjänster. Du kommer utöver detta också arbeta med kort- och kontofrågor.
Vad vi erbjuder dig:
Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Anställningsformen är timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar i veckan. Vi erbjuder startdatumen 12 februari 2024. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17.
Rollen är placerad på Carlsgatan som ligger på några minuters promenadavstånd från centralstationen.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och fokuserat tillsammans med kollegor
* Ha en avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Vara kommunikativ i tal och skrift
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 14/12/2023. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3328@nordea.se.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com