OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en trygg och rolig arbetsplats - Har du servicekänsla med erfarenhet av att arbeta i en IT-Servicedesk?
Då är det här rätt arbetsplats för dig! Vi söker nu efter dig som vill arbeta på heltid och som vill utvecklas i rollen som konsult inom IT-Servicedesk.
Du kommer att vara en del av ett stöttande och härligt team, som har fokus på att hjälpa de kunder som ringer in till Servicedesken med deras problem.
Lite kort om oss:
DJV Consulting startades år 2014, men har en historia ända tillbaka till 1980 talet vilket gör att vi har över 20 års erfarenhet att hjälpa våra kunder att driva igenom förändringar, innovationer, processer, projekt-/uppdragsledning, organisationsutveckling, styrning och best practice med beprövade och moderna verktyg. Idag fokuserar bolaget helt på IT och verksamhetsnära konsulttjänster, både med egna anställda och med ett stort underkonsultnätverk.
Såhär beskriver du dig själv:
Serviceinriktad
Flexibel
Ansvarstagande
Kommunikativ
God samarbetsförmåga
Duktig problemlösare
Hög social kompetens
Förmåga att arbeta i grupp
Vi söker dig som:
Har god kunskap i Windows 10 och Active Directory
Har erfarenhet från ärendehanteringssystem
Har minst 1-3 år års erfarenhet av Servicedesk / 1st-line support
Har goda kunskaper i svenska och engelska
Det är meriterande om du:
Är certifierad inom ITIL
Har jobbat i ServiceNow
Har grundläggande kunskap i nätverk (TCP/IP)
Har utbildning med inriktning inom IT
Startdatum: 2021-08-01
Arbetstid: 40 h/v
Språk: Svenska är ett krav, obehindrat i tal och skrift
Välkommen med din ansökan!