Junior Servicedeskagent

Junior Servicedeskagent

Arbetsbeskrivning

Beskrivning
Vi söker en serviceinriktad och självgående individ som vill vara med och stötta användare inom olika områden.

Rollen innebär att du kommer hantera ärenden som rör vårdsystem, IT och telefoni, inklusive felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar, önskemål samt behörighetshantering.

Arbetet innebär att du är en viktig kontaktpunkt för användare och har en stor del telefonkontakt för att lösa varierande problem. Du trivs med att hjälpa andra, lösa problem, och kommunicera både med kunder och kollegor. Du dokumenterar alla ärenden i vårt ärendehanteringssystem och ser till att de hanteras effektivt och professionellt.

Arbetsuppgifter
- Ge användarstöd för ärenden relaterade till IT, vårdsystem och telefoni.
- Hantera inkommande ärenden via telefon och säkerställa att de löses snabbt och korrekt.
- Dokumentera alla ärenden i vårt ärendehanteringssystem.
- Samarbeta med övriga medarbetare i servicedesk och supporttekniker för att lösa ärenden.
- Bidra till en god och professionell kundupplevelse genom effektiv kommunikation.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av arbete med Active Directory, Microsoft Windows 10, Azure AD, Microsoft Office 365, Teams, och Citrix.
- Vana att arbeta med ärendehanteringssystem och fjärrstyrning.
- Flytande svenska i både tal och skrift.
- Van att arbeta med telefon som kommunikationsmedel.

Börkrav:

- B-körkort.

Vi söker en självgående, kommunikativ och lösningsorienterad person med god social förmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du har analytisk förmåga och kan anpassa dig till förändrade arbetsuppgifter i en dynamisk arbetsmiljö.

Villkor
OBS, skicka in ditt cv på svenska

Tjänsten är placerad i Eskilstuna, och viss tjänsteresa kan förekomma beroende på verksamhetens behov. Tjänsten är en anställning hos där du arbetar på uppdrag hos klient, uppdraget är tidsbegränsat men med möjlighet till förläggning.  Vi rekryterar kontinuerligt och ser fram emot din ansökan!

 

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q i Mälardalen AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2024
  • Ansök senast: 5 december 2024

Liknande jobb


19 december 2024

Supporttekniker IT

Supporttekniker IT

19 december 2024