Junior Supply Chain Coorindator

Junior Supply Chain Coorindator

Arbetsbeskrivning

En av Sveriges största byggentreprenörer söker nu en driven och lösningsorienterad kollega med ansvar över personallogistiken. Det här är ett företag som värdesätter det familjära och lägger stor vikt på att alla medarbetare ska må bra. Uppdraget är på 6 månader där du täcker upp en föräldraledighet. Det här kommer passa dig som trivs med att utvecklas och hjälpa teamet till det bästa resultatet! Missa inte din chans och sök redan nu.

OM TJÄNSTEN
Med över 2000 anställda, 75 år i branschen och kontor runt om i Norden så är detta minst sagt en spännande kund att få in en fot hos. De jobbar ständigt med mångfald och jämställdhet och har tydliga mål uppsatta för verksamheten. Med en bred erfarenhet jobbar företaget nära sina kunder och skapar fungerande och hållbara samhällen.

Då nuvarande kollega ska på föräldraledighet har kunden behov av att få in en vikarie under tiden, cirka 6 månader. I din roll kommer du jobba med logistiken och ansvaret över personal runt om i Stockholm, det kommer krävas att du är lyhörd och prestigelös.

I uppdraget kommer du jobba nära en kollega med liknande arbetsuppgifter. Utöver detta kommer du under cirka en vecka få en gedigen introduktion med framtaget material.

Du erbjuds


* Ett spännande och meriterande konsultuppdrag hos ett välkänt företag.
* En dedikerad konsultchef, som självklart hjälper dig vidare på nya uppdrag om du gör ett gott arbete.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du ha ansvar över personal i Stockholm. Det är du som ansvarar för att rätt person är på rätt plats, om någon är sjuk letar du upp en ersättare. Teamet består av cirka 10 personer som du kommer ha nära kontakt med.

Det kan uppstå dagar då du själv behöver befinna dig på plats för att tillexempel ta emot lastbilar och lasta in och placera möblerna på rätt plats, därför krävs det att du har en vilja att hjälpa till och är flexibel i ditt arbete.

Vanliga arbetsuppgifter


* Schemaläggning
* Hålla i rekryteringsprocesser, introduktioner och uppföljningar
* Ta fram nya och förbättrade arbetssätt


VI SÖKER DIG SOM
- Har en kandidatexamen, gärna inom logistik
- Har minst 1 års erfarenhet av en roll inom logistik
- Är flytande i svenska då det ingår i det dagliga arbetet

Då du kommer ha ett personalansvar så ser vi att du som person är ansvarsfull, lösningsorienterad och gillar att jobba proaktivt. Det är mycket meriterande om du tidigare har jobbat som arbetsledare eller med personalansvar.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 100% i cirka 6 månader
* Arbetstider: 7-16
* Placering: Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 16 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Training Specialist

1 oktober 2024