OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du arbetslivserfarenhet inom Supply chain och kanske en utbildning inom ekonomi eller logistik? Har du inblick i varuförsörjning och detaljhandeln? Sök idag!
Vi söker nu en Supply chain coordinator (Outbound Planner) till vår kund i Upplands Väsby som vill vara med och säkerställa service och varuflödet ut till företagets varuhus runt om i Norden.
Ansvarsområden
Företaget är en stor detaljhandelskedja med varuhus i Sverige, Norge, Tyskland och Finland och har idag över 3000 anställda och huvudkontor i Upplands Väsby.
I rollen som Supply chain coordinator (Outbound Planner) arbetar du huvudsakligen med att planera, följa upp och säkerställa påfyllnad av varor till företagets varuhus. Du deltar aktivt i sortimentsrevideringar för att säkerställa effektiva in- och utfasningar av artiklar i varuhusen. Du tillhör ett team om 9 kollegor och rapporterar till Outbound Planning Manager.
I rollen arbetar du bland annat med följande arbetsuppgifter:
Ansvarar, tillsammans med teamet, för varuförsörjningen av hela sortimentet till alla varuhus
Säkra att påfyllnadsflödet fungerar optimalt och håller en hög servicegrad och varutryck för hela sortimentet i alla varuhus
Supportera våra varuhus med påfyllnadsrelaterade frågor
Genomföra nödvändiga analyser för att säkra en effektiv in- och utfasning av sortimentet i varuhusen
Vara drivande i att skapa gott samarbete med interna avdelningar och varuhusen vid påfyllnadsfrågor
Lägga order, mailhantering, felsökning och korrigera i system osv
Hålla i operativa möten tillsammans med övriga delar av organisationen
Arbetstider
Start: Omgående och i minst 3 månader med stor chans till förlängning
Plats: Upplands Väsby
Arbetstider: På plats på kontoret, måndag-fredag, kl 8:00-17:00 med flex och en introduktion vid uppstart
Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi, logistik eller inköp alternativ motsvarande arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av Supply chain, orderadministration, varuförsörjning eller som tjänsteman inom logistik
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
God systemkunskap och i Officepaketet (främst excel)
Meriterande:
Erfarenhet av retail/detaljhandeln
Arbetat i affärssystemen IFS eller RELEX
Vem är du?
Vi söker dig som är lösningsorienterad, snabblärd och driven och som gillar att samarbeta och hitta lösningar. Du vågar ta för dig, är nyfiken och social. Vidare är du analytisk, noggrann och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter med en god kommunikativ ådra. Du arbetar brett och har många kontaktytor.
Ansökan
Skicka in din ansökan senast 2022-02-21. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044