Junior Supply Planner till välkänt detaljhandelsföretag!

Junior Supply Planner till välkänt detaljhandelsföretag!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående och analytisk Supply Planner som har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter? Nu söker vi en driven Junior Supply Planner som ska stötta vår kund i deras dagliga arbete.

OM TJÄNSTEN
Vår kund genomför nu flera stora projekt där ordinarie supply planners i teamet behöver avlastning i det operativa arbetet. I den här rollen kommer du att arbeta med flera kategorier, främst hem och mode men även skönhet.

Som Junior Supply Planner kommer du att hantera orderläggning från centrallagret till butikerna samt mindre inköp från leverantörer till lager. Du kommer också att ansvara för leveransbevakning, sammanställning av data samt utföra olika administrativa uppgifter. Rollen passar dig som är flexibel och handlingskraftig och som trivs att arbeta i högt tempo med mycket kontaktytor.

Du erbjuds
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Orderläggning och mindre inköp från leverantörer till lager.
* Administrativa uppgifter t.ex. ta fram enklare rapporter och sammanställning av data
* Leveransbevakning


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av varuförsörjning, supply chain eller logistik i en tjänstemannaroll.
- Har eftergymnasial examen inom ekonomi, inköp, logistik eller annat vi bedömer likvärdigt.
- Har mycket god dator- och systemvana samt kunskaper i Office-paketet, främst Excel.
- Har administrativ erfarenhet sedan tidigare.
- Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av en liknande roll inom retail, servicehandel eller dagligvaruhandel.
- Arbetat i systemet Relex.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Analytisk
- Driven

Övrig information:

Start: 13 januari 2025.

Arbetstider: Kontorstider, 8-17.

Placering: Vasastan, Stockholm. Distansarbete är i viss mån möjligt i dialog med närmsta chef, när man är självgående i rollen.

Uppdragets längd: Konsultuppdrag som sträcker sig tom 30 juni 2025.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2024
  • Ansök senast: 7 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023