OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Support-avdelningen där du kommer arbeta har som uppgift att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Tillsammans skapar vi en nära och långvarig relation med våra kunder och det finns näst intill inga gränser för vad vi gör för att överträffa deras förväntningar.
Dagarna består av kommunikation via e-post, telefon och ärendesystem samt att man får ha tät kontakt med våra övriga avdelningar. Arbetar man i avdelningen ska man kunna samtliga moment och de olika uppgifterna delas dagligen upp.
Arbetsuppgifterna i stort:
Kundsupport - daglig kontakt med våra kunder.
Kundtjänst - daglig kontakt med våra kunders kunder.
Övrig administration - internt bistå våra övriga avdelningar på bästa sätt.
Vi söker dig som:
Du gillar och värdesätter våra kunder lika mycket som vi gör, och vi ser därför att du är en glad person med mycket energi. Vi ser gärna att du är driven och framförallt vill arbeta. Att du är social och gillar människor är så uppenbart att vi inte ens behöver skriva det här. Vi behöver heller inte skriva att du älskar att lära dig nya saker och att du precis som dina medarbetare är en glädjespridare.
Du har efter avslutad utbildning arbetat några år och känner att du nu vill prova något nytt.
Detta är ett arbete där du behöver vara noggrann och varje gång leverera max. Vi ställer oerhörda krav på vår personal, på vår organisation och på våra kunder.
DreamLogistics AB är inne i en mycket expansiv fas. Vi fick 2015 utmärkelsen Årets Företagare som ett bevis på att vi är på väg åt rätt håll.
DreamLogistics AB arbetar med tredjepartslogistik (3PL) där vi sköter hela flödet åt våra kunder. Just nu är vi runt 50 anställda där alla är väldigt drivna och trivs tillsammans. Supportavdelningen består i nuläget av fyra personer som nu gärna vill bli fler.
Våra lokaler ligger två mil norr om Jönköping i den fantastiska orten Habo.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Larsson
036-3333444
VD Jonas Ahlgren