Junior supportmedarbetare till Efftel

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Efftel AB grundades 2004 och erbjuder företag geografiskt oberoende, lättanvända och flexibla lösningar för elektronisk kommunikation. Våra lösningar förenklar och effektiviserar våra kunders kommunikation så att de kan öka sin produktivitet.
Vi servar idag företag och organisationer i alla världsdelar utom Antarktis.
Vårt kontor ligger vid Liljeholmen i Stockholm.

Om jobbet:

Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Care och primärt jobba med 1st-line support via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Utöver detta kommer arbetet bestå av felsökning, konfigurering och administration av kundväxlar samt kontakt med partners och leverantörer. När du blivit lite varm i kläderna kommer du även handha viss 2nd-line support.



Kompetenskrav:

Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god datorvana och kännedom om något/några ärendehanteringssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du kommunicerar flytande på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har en ITIL foundation certifiering.



Personliga krav:

För att passa i tjänsten ser vi att du är självgående, orädd och vill ta eget ansvar. Du vill bidra till den affärsmässiga helheten och du sätter alltid kunden i fokus. Du trivs när det finns utvecklingsmöjligheter och du är en person som kommer med idéer och förslag. Du ska givetvis vara teknikintresserad och brinna för att hjälpa kunder. Det är också viktigt att du är noggrann, kan följa skrivna instruktioner samt ser vikten av att följa definierade processer.



Arbetstider, tillträde och omfattning:

Då våra kunder finns i många länder kan arbetstiden ibland skjutas lite för att möta supportbehovet. På sikt kan det eventuellt finnas möjlighet till skiftjobb. Start för tjänsten är i september men vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning.


Hur söker du?Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Robert Conzato på telefon +46733841341

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade?

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 augusti 2017

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Junior Supporttekniker Sökes

Junior Supporttekniker Sökes

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024