OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll med nära kundkontakt där du får agera problemlösare? Drivs du av att leverera bra service och hjälpa andra? Letar du efter en arbetsplats där du kan få bli expert och skapa en långsiktighet i det du gör?Då kanske detta är rollen för dig!??
Vem är du?
- Du har kommit i kontakt med affärssystem (t.ex. M3, SAP, Dynamics AX/NAV) tidigare, till exempel som användare
- Du pratar och skriver svenska och engelska flytande
- Du har en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller administration
Snubblar du på målsnöret när det kommer till erfarenheteller är du osäker på om du har nog av det? Ta kontakt medmed oss ändå genom att trycka på Connecta knappen! Vi vill alltid träffa nya talanger!
Vad innebär jobbet?
Vi är enorganisation på cirka 50 professionella och seniora M3 konsulter som arbetar globalt med att stötta kunder då de har ärenden med frågor eller utmaningar i sina M3 relaterade affärskritiska processer.
Din roll går ut på att stödja våra konsulter med attfördela ochfölja upp pågående aktiviteter och därmed se till att vi löser ärenden inom aktuella tidsramar.Du kommer också att vara ansvarig för attsammanställa statistik inför de regelbundna möten vi har med vårakunder där vi går igenom resultat och status på våra aktiviteter. I rollenkommer du att arbetanära våra konsulter och det är därför viktigt att du har lätt att skapa relationer och trivs med att jobba i team.Till din hjälp har du ett av marknadens ledande ärendesystem till förfogande! Våra konsultersitter huvudsakligen i Norden men också i andra länder som exempelvis Tjeckien, Chile, USA och Indien.
Du kommer att fungera som teamets nav och befinna dig mitt i smeten (dels i egenskap av teamets nav och för att vårt kontor ligger centralt i Stockholm). Ärendena du tar dig an till en början kommer vara mer basic men när du växer in i rollen bli mer utmanande. Därmed finns det goda utvecklingsmöjligheter för rätt person hos oss! Oavsett svårighetsgrad på dina uppgifterär det viktigt att du är noggrann i ditt arbete, allt för att underlätta för våra konsulter.Eftersom att rollen till stor del består av kundkontakt ser vi att personen vi anställer är "service minded" och gillar att samarbeta, både internt och externt.
Pia Börjesson blir din närmsta chef och blir tillsammans med Rickard Schlyter den du kommer att träffa för intervju. Start sker omgående eller enligt överenskommelse.
Bli en del av vår kultur
Columbus är från början skapat av entrepenörer och den andan lever fortfarande kvar. Vi ligger i framkant, provar nytt och vågar utvecklas in på nya områden. Vi tror att glada och nöjda medarbetare skapar nöjda kunder. Det har gjort att vi är kreativa, lär av varandra och sitter på mycket av branschens höga kompetens. Vi vill bli bäst på det vi gör, och därifrån ständigt bli bättre. Samtidigt som vi har kul på jobbet, där skratt och skämt är vardag och vi ser fram emot att träffa varandra på måndag morgon!
Hos oss är nya idéer alltid välkomna och du får möjlighet att vara med och påverka från start.??
Om Columbus
Columbus är ett IT-konsultbolag med fler än 2000 medarbetare runt om i världen ??. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar.
Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 29 åren har över 4000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt.
Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse.
Jobba på Columbus
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Jannerfeldt
+46705710911
Magnus Johansson
Niklas Blomqvist
Rickard Schlyter
Patrik Broman Körnung
Jessica Svahnström
+46728868208
Jon Svensson
+46 708272196
Magnus Sundberg
?+46 70-876 55 04?
Alexander Tonelli
+46702186226
Oscar Tryvall