Junior Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Som Junior Supporttekniker ansvarar du över kunders tjänsteleverans, så som infrastruktur, system- och applikationsdrift och ibland även cybersäkerhetstjänster. Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, remote och mail. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete.

Du kommer arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar.

Vem vi tror att du är:

Du plockade troligen sönder den första dator du fick bara för att se hur den fungerar, och du har lagt en ansenlig mängd tid på att bygga Lego under din uppväxt. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter.

Är du tidigt i din karriär värdesätter vi förmågan till vidareutveckling framför mångårig erfarenhet. Har du längre arbetslivserfarenhet tittar vi också på din förmåga att ta större ledarskap inom exempelvis kontinuerligt förbättringsarbete, förändringshantering och införandeprojekt.

Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.

För att lyckas i rollen vill vi att du har kunskaper inom:

- Minst 6 månaders erfarenhet av IT-support

- Windows Server/Klient

- Active Directory och GPO

- Microsoft Office 365

Meriterande kunskaper

- Exchange

- Citrix

- Övervakning

- SCCM

- ITIL-baserat arbete i ITSM

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Camai
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2023
  • Ansök senast: 12 juli 2023

Liknande jobb


IT-avdelningen söker en ny medarbetare

20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024