OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Zetup AB är ett IT-företag som arbetar med högkvalitativ och professionell support för sina kunder. De brinner för att effektivisera sina kunders IT-miljö och därigenom hela deras verksamhet. Företagets värdegrunder är team, passion och professionalism, där medarbetarna har ett genuint tekniskt intresse och där det är en självklarhet att kundens verksamhet står i fokus. På Zetup AB arbetar passionerade lagspelare som värdesätter teamet. Nu söker de ytterligare en engagerad supporttekniker för sitt kontor i Kista. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning följt av en tillsvidareanställning. Är du i början på din karriär och söker en tjänst där du får möjlighet att utvecklas som supporttekniker är detta ett perfekt tillfälle för dig! Här får du arbeta i en dynamisk arbetsgrupp hos ett företag med många möjligheter. Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
För tjänsten hos Zetup AB söker vi dig som är en junior och engagerad supporttekniker. Vi söker dig som vill arbeta med teknisk support där du får göra direkt skillnad för företagets kunder. Du får ta ett stort ansvar och erbjuds nya utmaningar varje dag. Du arbetar tillsammans med engagerade kollegor i en grupp bestående av 4-5 personer med placering i Kista. Arbetstiderna är 8:00-17:00, men kan också variera under supportens öppettider som är 7-19. Genom telefon, chattfunktion och mail bistår du kunderna med felavhjälpning, installationer och/eller tekniska råd. Supporten tar främst emot användarrelaterade frågeställningar, som exempelvis skrivarproblem eller ”flimrande skärm”, med andra ord många olika typer av handhavande problem. Då vissa frågor kräver en tekniker på plats kommer tjänsten också innebära visst arbete som onsite tekniker ute hos kunderna, ca 1-2 dagar/vecka. Du kommer också att ha en viktig roll för leveranser mot kunder och du blir företagets ansikte utåt. Rollen innebär ingen programmering.
Din bakgrund
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT-infrastruktur, klientmiljöer och servermiljöer och du har kunskap inom Windows eller Linux plattformar. Det är ett krav att du har arbetat i en liknande roll i minst 6 månader. Du har gått it-gymnasium eller någon annan form av IT utbildning. Det är ett krav att du kan hantera svenska flytande både i tal och i skrift. B körkort är ett krav men inte tillgång till egen bil.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som supporttekniker ser vi att du är en ödmjuk person som har en god förmåga att förklara och hjälpa användare. Vi ser det som en självklarhet att du är serviceinriktad och har ett bra kundbemötande. Vidare ser vi också att du har ett stort tekniskt intresse vilket gör att du ständigt vill lära dig nya saker och utvecklas. Som person är du driven, ansvarstagande och en riktig teamspelare som gillar att ta egna initiativ. Vi söker dig som vill vara med och bidra till Zetups positiva arbetsklimat team! Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare/heltid/Stockholm, Kista
Tillträdesdag
1 september
Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Würtz
Andreas Rudberg
Leyla Jamei
Madeleine Bergholtz
Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei
Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt
Maher Hammadi Hasson
Carolina Simonsson
0722-54 10 04