Junior supporttekniker/1st line support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär som supporttekniker? Brinner du för att ge bra service och att ha kontakt med människor? För vår konsultverksamhet söker vi nu dig som har cirka 1 års erfarenhet av att arbeta som supporttekniker och som vill arbeta med teknisk problemlösning via främst telefon och mail. Uppdragen hos våra kunder är långa, minst 6 månader, och vi erbjuder marknadsmässiga löner.

Vem är du?
Du har ett stort intresse av datorer och teknik vilket visar sig i att du ständigt håller dig uppdaterad inom området. Du har cirka 1 års arbetserfarenhet från helpdesk/support/onssite och en relevant utbildning inom IT är meriterande.

Som person är du serviceminded, noggrann, kommunikativ, flexibel samt mycket bra på att hantera kundrelationer.

Utbildning/Erfarenhet
För att lyckas i rollen har du kunskaper i:
- Windows 7/8
- Active Directory
- Exchange
- Ärendehanteringssystem
- Hårdvara (bärbart och stationärt)
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift

Det är även meriterande med kunskaper i:
- Windows Server 2008
- Virituella miljöer, virituella servrar ex VMware
- SCCM

Vad kan vi erbjuda dig?
Fast anställning
Intressanta kunder och uppdrag
Lön mellan uppdrag
Friskvårdsbidrag
Medlemskap i Dataföreningen
Utveckling i form av exempelvis interna nätverksträffar

Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av Nicolina Johansson, nicolina.johansson@se.experis.com
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla mot tjänsten.
Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär som supporttekniker? Brinner du för att ge bra service och att ha kontakt med människor? För vår konsultverksamhet söker vi nu dig som har cirka 1 års erfarenhet av att arbeta som supporttekniker och som vill arbeta med teknisk problemlösning via främst telefon och mail. Uppdragen hos våra kunder är långa, minst 6 månader, och vi erbjuder marknadsmässiga löner.

Vem är du?
Du har ett stort intresse av datorer och teknik vilket visar sig i att du ständigt håller dig uppdaterad inom området. Du har cirka 1 års arbetserfarenhet från helpdesk/support/onssite och en relevant utbildning inom IT är meriterande.

Som person är du serviceminded, noggrann, kommunikativ, flexibel samt mycket bra på att hantera kundrelationer.

Utbildning/Erfarenhet
För att lyckas i rollen har du kunskaper i:
- Windows 7/8
- Active Directory
- Exchange
- Ärendehanteringssystem
- Hårdvara (bärbart och stationärt)
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift

Det är även meriterande med kunskaper i:
- Windows Server 2008
- Virituella miljöer, virituella servrar ex VMware
- SCCM

Vad kan vi erbjuda dig?
Fast anställning
Intressanta kunder och uppdrag
Lön mellan uppdrag
Friskvårdsbidrag
Medlemskap i Dataföreningen
Utveckling i form av exempelvis interna nätverksträffar

Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av Nicolina Johansson, nicolina.johansson@se.experis.com
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla mot tjänsten.
Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Viklund
0660-599 76
Nicolina Johansson

Jenny Järgren
0470-745595
Karin Swärd
+46 31 708 67 77
Daniel Johansson

Tina Linnér

Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Hansson
031-7086763
Christian Ahlgren
011-194356
Anna Jalvemyr
031-708 76 81

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT Huvudkontor Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 30 april 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

4 november 2024