Junior systemanalytiker till nordiskt täckande E-handel!

Junior systemanalytiker till nordiskt täckande E-handel!

Arbetsbeskrivning

Junior systemanalytiker gärna med bakgrund inom Power BI
Brinner du för att skapa värde i organisationer med hjälp av dataanalys samt ta initiativ och vara med och påverka? Bra! Då kommer du trivas som fisken i vattnet.
Jobbeskrivning
Just nu söker vi på Voicedesk dig som är i början av din karriär och som vill jobba med ett av Voicedesk satsningsområden ”Analytics” där vår målsättning är att bli ledande på förbättring av processer inom kundservicesegmentet.
Tillsammans med kollegor kommer du att djupdyka i ett av våra kunders ärendehanteringssystem som är speciellt utformat för kundservice. Systemet är en omni-channel-programvara som ger företag en fullständig 360 ° -vy av all kundinteraktion som exempelvis samtal, SMS, e-post, chatt och sociala medier. Här kan man rikta alla kundfrågor till rätt kö och lämpliga kundservicemedarbetare.
Dina arbetsuppgifter är att i systemet hitta när något går fel eller något som kan förbättras för att sedan göra en sammanställning i rapporter som skickas dagligen till management för vidare analys. Du kommer att vara en viktig resurs som kommer att påverka ett förbättringsarbete hos vår kund som är en väletablerad nordisk e-handelsaktör.
Personliga egenskaper:
Vi söker dig som är analytisk och har en bra
problemlösningsförmåga. Du förstår flöden och kan hitta när det går fel för att sedan sammanställa problematiken i rapporter.
Du är ansvarstagande och servicemedveten. Du gillar att arbeta med problemlösning och drivs av att arbeta mot målsättningar. Du har en vana av att både arbeta i team och individuellt.
Vi satsar mycket på vår personal och därmed finns det goda möjligheter att utvecklas inom företaget. I tjänsten erbjuds vidareutveckling i form av utbildningar inom våra produkter och tjänster som erbjuds.
Lön och anställningsvillkor:
- Fast lön
- Betald utbildning
- Heltid med varierande arbetstider
- Långsiktigt uppdrag
Krav för tjänsten:
- Svenska flytande samt goda kunskaper i engelsk
- Stort tekniskt intresse
- Du är analytisk och har en bra problemlösningsförmåga.
- Duktig på att sammanställa rapporter
- Du har god teknisk förståelse och har en förmåga att
lära dig nya system snabbt

Meriterande:
• Erfarenhet av kundservice och försäljning
• Erfarenhet av ärendehantering/Omnichannel system
• Erfarenhet av Power BI
Du skickar din ansökan via vår hemsida
www.voicedesk.se Se till att eventuella referenser som
finns namngivna i dina ansökningshandlingar har
kännedom om att de finns med där och att de eventuellt
kommer att bli kontaktade vid en eventuell
rekryteringsprocess.
Arbetsplats:
Möjligheten finnes att arbeta ifrån vårt kontor i Fuengirola, Spanien eller helt på distans.
Viktigast för oss är att hitta rätt person och kompetens
därav är arbetsplats inget krav ifrån vår sida.
Om oss:
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och
tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning.
Vi präglas av innovation och arbetar proaktivt med våra
kunder genom struktur, dokumentation och transparens.
Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre
kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom
Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering och Outsourcing av Administrativa uppgifter och våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


Data Scientist

Data Scientist

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024

Sales & Marketing Analyst

Sales & Marketing Analyst

22 oktober 2024