OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Start: April/Maj 2015 enligt överenskommelse
Placering: Skövde
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Vi läser löpande nya ansökningar och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdagen - sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som systemanalytiker ingår du i ett team om tre områden, implementation/utveckling/support Tillsammans skapar ni applikationer för produktionsnära system.
I teamet du jobbar i som systemanalytiker kommer du att få en grundläggande introduktion för att sedan vara med i något av de tre områdena för att sedan efter en period byta position;
Detta innebär att du i området för implementation är med och leder, samordnar och kravställer applikationerna och systemfunktionerna som modelleras för de olika processerna ute i produktionen. Detta innebär att du har en tät dialog med siten och i tjänsten kan det innebära resor både i Sverige men också utomlands för att implementera produkter såväl som att uppdateringa av applikationer.
Som utvecklare är du med i utvecklingen av produkten, från kravanalys, utveckling till test.
Som support deltar du i det dagliga underhållet av produkten exempelvis, användarstöd, analys, specifikation av korrigering såväl som genomförande av korrigering.
Tjänsten som systemanalytiker är en varierad roll där du får en bred inblick i produktionen och användandet av systemet ute på site.
Om företaget
Vår kund är ett konsultbolag med uppdrag i Skövde. Ytterligare information ges till dem vi kallar för intervju.
Din profil
- Vi söker dig som har ett brinnande intresse för utveckling
- Du har en högskoleexamen mot system/utveckling eller likvärdigt
- Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift, dokumentation sker främst på engelska
- Du har lokalförankring till Skövde med omnejd eller är flyttbar till området.
- Erfarenhet av produktionsarbete inom tillverkningsindustrin är meriterande för att se utvecklingen ur ett användarperspektiv
Som person är du en öppen och ärlig person. Du har en god samarbetsförmåga och är nyfiken. Du har en lojal inställning och trivs i en rollen med mycket kontakter.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996