OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ur&Penn söker en junior teamlead till vår kundtjänst till vårt huvudkontor i Upplands Väsby!
Är du kommunikativ och har tidigare erfarenhet av kundservice och teamleadansvar? Vill du vara med och utveckla vår kundtjänstavdelning med fokus på kundservice av högsta nivå? Då har vi tjänsten för dig, vi söker en ny kollega till vår kundtjänstavdelning på vårt huvudkontor i Upplands Väsby!
OM OSS
Ur&Penn, med över 100 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer. Vårt huvudkontor ligger i Upplands Väsby och det blir din primära arbetsplats. Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd. Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som ser stillastående som tillbakagång.
OM TJÄNSTEN
I rollen som junior teamlead och kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande kundärenden via främst telefon, mail, chatt och sociala medier. Du kommer att leda ett positivt och växande team som alltid ger det lilla extra! Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby.
Rollen innebär även att du ansvar för för att leda och koordinera kundtjänstteamet samt driva kundtjänstrelaterade projekt inom kvalitet, service och försäljning.
Arbetsuppgifterna inkluderar primärt:
•
Inkommande ärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier
•
Rapportering och KPI-analys & uppföljning
•
Hantera returer från webbshoppen
•
Administrera kundforum
•
Driva utvecklingsprojekt inom området för att förbättra kundupplevelsen
•
Leda och motivera kundtjänstteamet
•
Planera bemanning utifrån behov som exempelvis högsäsong och semestrar
OM DIG
Vi tror att du har arbetat i en liknande roll i ett par år och söker nu efter en roll som ger dig mer utrymme för utveckling!
Du är en naturlig ledare och brinner för att ge förstklassig service och strävar alltid efter att tillgodose kundens behov och optimera kundresan. Du är analytiskt lagd och har viss vana av att utvärdera och förbättra processer och aktiviteter. Vi tror att du beskriver dig som proaktiv och en problemlösare av rang - du vet att det alltid finns nya vägar för att nå ditt mål
Du har en stark förmåga att samarbeta och kommunicera med andra och du är troligtvis född en optimist och din energi smittar av sig till alla runt omkring dig.
Du kommunicerar på mycket hög nivå i både tal och skrift, både på svenska och engelska.
Meriterande:
•
Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst inom Retail.
•
Tidigare erfarenhet av att arbeta i en ledande eller koordinerande roll
•
Systemvana
•
Erfarenhet av arbete i butik
VARFÖR OSS?
Vi erbjuder ett givande arbete i ett företag med mycket energi och driv, där endast du själv sätter begränsningarna för hur mycket du utvecklas. Tillsammans med oss blir du en del av ett hungrigt och energiskt team som vill förändra en alldeles för konservativ bransch. Vi erbjuder ett snabbt tempo i en ständigt utvecklande arbetsmiljö där endast vår egen kreativitet sätter gränserna.
MER INFORMATION OCH ANSÖKAN
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby. Vår kontorspolicy är "Office First" vilket innebär att vi är på kontoret större delen av vår arbetstid.
Detta är en tillsvidaretjänst (med inledande provanställning) på heltid med start enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande, ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Vi ser fram emot att höra från dig! (Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag)
”Keep it simple!” är vår filosofi, så observera att vi endast tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida.
Sista ansökningsdag är 3/8
Vi ses på Ur&Penn!