OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ur&Penn söker en junior teamlead och kundtjänstmedarbetare till vår kundtjänst till vårt huvudkontor i Upplands Väsby!
Är du kommunikativ och har tidigare erfarenhet av både kundservice och teamleadansvar? Då har vi tjänsten för dig, vi söker en ny kollega till vår kundtjänstavdelning på vårt huvudkontor i Upplands Väsby!
OM OSS
Ur&Penn, med över 100 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer. Vårt huvudkontor ligger i Upplands Väsby och det blir din primära arbetsplats. Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.
OM TJÄNSTEN
I rollen som junior teamlead och kundtjänstmedarbetare kommer du att ha ett operativt ansvar för att hantera och administrera inkommande kundärenden, främst via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Utöver detta kommer du att driva projekt samt arbeta med uppföljning och analys av kundtjänstens insatser. Som teamlead kommer du leda och koordinera kundtjänstteamet, som för närvarande består av en person men har potential att växa. I din roll ingår även att driva projekt kopplade till kvalitet, service och försäljning inom kundtjänsten.
Arbetsuppgifterna inkluderar primärt:
• Inkommande ärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier
• Rapportering och KPI-analys & uppföljning
• Hantera returer från webbshoppen
• Administrera kundforum
• Driva utvecklingsprojekt inom området för att förbättra kundupplevelsen
• Leda och motivera kundtjänstteamet
• Planera bemanning utifrån behov som exempelvis högsäsong och semestrar
OM DIG
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll på ett företag inom BTC, med både fysiska butiker och e-handel. Du är nu på jakt efter en roll som ger dig större möjligheter att utvecklas och ta nästa steg i din karriär.
Som person är du en naturlig ledare med en passion för att leverera förstklassig service. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att optimera hela kundresan. Din analytiska förmåga gör att du ständigt utvärderar och förbättrar processer och aktiviteter, och du har en proaktiv inställning till problemlösning – du ser alltid nya möjligheter att nå dina mål.
Din samarbetsförmåga och kommunikation är stark, och du sprider en positiv energi till dem omkring dig. Med ett optimistiskt och engagerat förhållningssätt inspirerar du ditt team och dina kollegor.
Du uttrycker dig obehindrat både skriftligt och muntligt på både svenska och engelska, och din kommunikationsförmåga är på en hög nivå.
Meriterande:
•
Tidigare erfarenhet av kundtjänst inom företag med både fysiska butiker och e-handel.
•
Erfarenhet av att arbeta i en ledande eller koordinerande roll.
•
God vana vid att hantera olika system och stark teknisk kompetens.
•
Erfarenhet av att arbeta i butiksmiljö.
VARFÖR OSS?
Vi erbjuder ett givande arbete i ett företag med mycket energi och driv, där endast du själv sätter begränsningarna för hur mycket du utvecklas. Tillsammans med oss blir du en del av ett hungrigt och energiskt team som vill förändra en alldeles för konservativ bransch. Vi erbjuder ett snabbt tempo i en ständigt utvecklande arbetsmiljö där endast vår egen kreativitet sätter gränserna.
MER INFORMATION OCH ANSÖKAN
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby. Vår kontorspolicy är "Office First" vilket innebär att vi är på kontoret större delen av vår arbetstid.
Detta är en tillsvidaretjänst med 6 månaders inledande provanställning, på heltid med start enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande, ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Vi ser fram emot att höra från dig! (Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag)
”Keep it simple!” är vår filosofi, så observera att vi endast tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida.
Sista ansökningsdag är 20/9
Vi ses på Ur&Penn!