OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att hantera olika ärenden som inkommer till helpdesk. Du har fingertoppskänsla för god service, ger hjälp och stöd per telefon samt via mail till kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner och/eller system. De problem du inte kan lösa skickar du vidare till rätt person internt. Du jobbar med kunder som Microsoft, H&M, ICA, Tobii och Riksbyggen.
Om företaget
Vår kund hjälper företag att skapa framtidssäkra, flexibla och kostnadseffektiva IT-miljöer genom moderna lösningar inom IT-infrastruktur och moln. Du kommer jobba i ett härligt, kundfokuserat och proaktivt företag som ser personalen som sin största tillgång. Företaget växer stabilt och för rätt person finns mycket god utvecklingspotential. Du ska vara beredd på att sitta hos externa kunder och vara trygg i det.
Din profil
Förutom att det är viktigt att du har känsla för support och IT, ska du även kunna:
- Windows, gärna 10
- Office 365
- Ha erfarenhet av ärendehanteringssystem
- Svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har haft en liknande roll innan och känner dig hemma i Sharepoint, Active Directory och ärendehanteringssystem uppbyggt för ITIL.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Ort: Stockholm city eller Kista, beroende på uppdrag
Omfattning: Tillsvidare
Du arbetar kontorstider men börjar ibland kl. 07:00.
Urval sker löpande, sök därför redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996