Junior Teknisk Support

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med teknisk support på Malmös roligaste bolag?
Vill du ha ett jobb med variation och bredd där du jobbar med service, teknik och utveckling? Toppen! Vi har jobbet för dig!

Vi jobbar med teknisk support men på Telavox kallar vi den här rollen Core Advisor. Våra Core Advisors hjälper våra kunder med allt från uppstart, utbildning, teknisk support och avtalsfrågor kopplat till vår produkt!

Om jobbet
Du kommer jobba med att uppnå en kundnöjdhet i världsklass! Tillsammans ansvarar du och dina kollegor i teamet för att hjälpa våra kunder via vårt interna ärendesystem, mail eller telefon. Du utför de förändringar och beställningar som kunden önskar, alternativt tar ärenden vidare till övriga kollegor i organisationen beroende på komplexiteten i ärendet.

På Telavox finns det supergoda utvecklingsmöjligheter och den här rollen kan vara en perfekt start hos oss då det är en bred roll där du kommer lära dig hur hela vår Telavox-organism fungerar.

Detta är din to-do list:

- Svara på inkommande samtal och mail från våra företagskunder
- Hantera våra kunders ärenden och önskemål i vårt interna ärendehanteringssystem
- Eskalera tekniskt komplexa ärenden till vår inhouse 2nd line techsupport
- Ge våra kunder den bästa servicen!
- Supportera dina Advisor-kollegor med ärenden/samtal


Om dig
För att trivas och göra succé i rollen så är vi övertygade att nyckeln till framgång är ditt tekniska intresse, din nyfikenhet och förmåga att lära nytt samt ditt fantastiska bemötande i telefon och skrift. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt.

Vi behöver dig som:

- Är serviceminded och älskar att hjälpa andra
- Har ett tekniskt intresse
- Tycker om att jobba i team och får energi av samarbete med andra
- Har grymma sociala skills och tycker om att prata i telefon
- Drivs av att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt
- Har en gymnasieutbildning - gärna med teknisk inriktning!


Telavox is the place to be!
Since Telavox journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. We offer Telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers in one simple platform. Unlike our competitors, we own our platform and develop everything ourselves in-house.

Today we are a fast-growing and profitable company with +700 m SEK in revenue and +400 Telavoxers in nine countries. In addition to being part of an entrepreneurial and forward-thinking tech company, we can offer you a warm-hearted culture, legendary kick-offs, competence development, great career opportunities, and lots of fun! 😀
Read more about us here (https://telavox.com/).

Är du intresserad av att bli en del av en framgångssaga? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta vår HR Business Partner, Hanna Lindkvist, på hanna.lindkvist@telavox.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024