Junior Upphandlare, Stockholm

Junior Upphandlare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm och distans
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 60%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Ansvara för att självständigt genomföra Kundens inköp och säkerställa att dessa sker på ett affärsmässigt och juridiskt korrekt sätt. Inköp sker främst genom direktupphandling, förnyad konkurrensutsättning och avrop från ramavtal.

Man ska hantera och analysera inköpsbehov utifrån olika system enskilt eller i samarbete verksamhetens beställare.

I rollen ingår det också att arbeta tillsammans med andra roller på enheten samt att arbeta med administrativa arbetsuppgifter tex. diarieföring.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Relevant yh-utbildning eller högskoleutbildning inom exempelvis bygg, teknik, juridik eller ekonomi alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt, tex genom arbetslivserfarenhet inom inköp i den offentliga sektorn
- Erfarenhet av att arbeta med inköp och upphandlingar i minst 1 år inom den offentliga sektorn, tex. kommun, myndighet eller region.
- Relevanta kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU).


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2020
  • Ansök senast: 2 december 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Upphandlare till trafikkontoret, Stockholm stad

Upphandlare till trafikkontoret, Stockholm stad

28 november 2024

27 november 2024