OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Möjlighet till ett varierat och utvecklande uppdrag om du är driven, social och noggrann hos vår kund (en myndighet) i Stockholm.
I arbetet ingår att tillsammans med chefer och medarbetare samordna IT- och verksamhetsaktiviteter internt hos kunden. Arbete innebär att genomföra och planera de aktiviteter som behövs för att driva arbetet framåt. Du kommer att få uppgifter att ta ansvar för och avrapportera. I arbetet ingår även att genomföra mindre utredningar, dokumentera resultat, samt att planera och genomföra aktiviteter inom olika delar av IT-divisionen.
I denna roll kommer du bland annat att avlasta enhetschefer i administrativa göromål, såsom delta i uppdrag för att utveckla och implementera nödvändiga arbetsprocesser och rutiner samt delta i att säkerställa koordinering av aktiviteter gentemot intressenter inom kundens organisation.
Kortfattade arbetsuppgifter:
- Eventuellt leda framtida delprojekt
- Dokumentera processer och arbetssätt
- Genomföra mindre utredningsarbete
- Stötta i dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet, inklusive ekonomisk hantering och uppföljning
- Planering av möten och workshops
- Samordning mellan enheter och avdelningar
För rollen krävs följande erfarenhet/utbildning:
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Minst 2 års erfarenhet av att ha självständigt arbetat med arbetsuppgifter, liknande de som anges i ovan nämnda arbetsbeskrivning
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook
- Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
- Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling i offentlig verksamhet, t.ex. statlig eller kommunal
- Erfarenhet av att arbeta med UBW
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som:
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting